paard wil trailer niet uit..............

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: paard wil trailer niet uit..............

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:21

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:26

Mijn haf doet precies hetzelfde. Die heeft het de 1e keer gepresteerd om zich in een anderhalf paard trailer om te draaien omdat ze niet achteruit wou.

Afgelopen week moest ze weer mee met de trailer. Laden geen probleem. Er af weer proberen om te draaien. Dit keer was ik voorbereid dus dat lukte niet.

Commando achteruit kent ze heel goed maar hielp niet. Totdat iemand tegen mij zegt, je moet haar neus naar beneden duwen (niet hard natuurlijk), wonder boven wonder was dit gewoon voldoende en stapte ze keurig rustig de trailer af. Misschien een tip om eens te proberen, bij mij heeft het echt wonderbaarlijk goed geholpen en je doet je paard er geen enkel kwaad mee.

melanie81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-11 00:00

ik heb nog niet geoefend, ik moet dan even een trailer een hele dag lenen om dat rustig te oefenen.

Domiinooo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 22:46

Ik zit er ook mee. Mijn paardje laad geweldig goed op trailer als camion. Uit de trailer geen probleem maar uit de camion. Hij beweegt gewoon niet meer...