Lielle schreef:als je rijdt is het zeker koel in de trailer, en met stil staan gewoon in de schaduw zetten.
Dat is echt niet overal mogelijk.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Jullie zijn wat voor de Olympische Spelen in Athene volgend jaar
Paarden kunnen echt wel wat hitte hebben, ik denk dat de ruiters er meer last van hebben.
Wat vragen wij nou helemaal van onze paarden? Gewoon niet te lang losrijden en klaar ...
beppies schreef:De een heeft last van de kou en de andere van de hitte.
orionneke schreef:
Sta jij klaar om mijn paard meteen te koelen enzo??? Die paarden hoeven ook niet vervoerd te worden in een trailer. Ik vind het voorbeeld niet te vergelijken. Onze paarden zijn ook niet in die conditie als die paarden.
PintoNatal schreef:Uhmm sorry dat ik het zeg maar met zoon warm weer ga je toch niet mer op concours das dierenleed man. hoe vind jij het in een auto die heel de dag in de zon staat zonder airco te zitten.
Coby10"]
Je moet toch rijden, dus of je dat op wedstrijd doet of thuis... het is nu toch ook wel zo lang achter elkaar warm dat je ook je paard niet altijd een rustdag kunt geven.
[/quote]
Thuis rijden of op wedstrijd vindt ik wel 2 verschillende dingen persoonlijk.
En waarom je paard niet lekker vakantie geven met deze hitte als hij daar slecht tegen kan, hij zal je er alleen maar dankbaar om zijn.
[quote="Coby10 schreef:Ik ga wel gewoon op wedstrijd. Nu hoef ik ook niet ver te rijden met mijn paard, dus dat is wel een geluk. Verder pas ik ook gewoon het losrijden een beetje aan, maar vooral door meer te stappen. Na het rijden lekker even laten drinken, afsponsen en meteen terug naar huis. Dan kom ik later wel weer voor het protocol. Ook een voordeel van dicht bij huis starten:-)
orionneke schreef:Jullie wonen zeker bijna allemaal in het noorden van het land die zeggen dat het makkelijk kan????