Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Veulen84 schreef:Amy ik ben een tijdje terug nogal vervelend gestalkt. Ben wat voorzichtiger geworden met bepaalde gegevens online zetten. Mijn opleidingen kun je wel terug vinden op de site. Alleen geen dingen meer waaruit je kan opmaken waar ik woon. Ben me lettelijk naar geschrokken over de dingen die me vertelt werden en het feit dat me familie er bij betrokken raakte.
Summier is trouwens niet de reactie die ik normaal krijg. Overvloedig, duidelijk, doelgericht meer. Enige wat me klanten zeggen te missen is reactie van en ervaringen van klanten. Die ben ik dus nu aan het verzamelen. Dien komen met 2 weekjes er op te staan

Amy77 schreef:De prijzen zijn leuk haalbaar..tenzij je niet dagelijks gebruik hoeft te maken van het aanbod
Als ik denk aan onze verhuizing eerdaags, waar we 2 uur verderop gaan wonen en dus niet heen en weer kunnen rijden om de paarden te verzorgen..ai, reken maar uit..
Andersom is net net zo voor jou of de TS, jullie zijn er ook tijd aan kwijt en dan wil je er wel een rendabel inkomen uit hebben..als ik al kijk naar ons, half uur bezig 1 weide te mesten en het zijn er 2, dan de waterbakken nog vullen, wat sjouwen met emmers betekend en pompen, voeren, waar de oude merrie al 40 minuten over doet....kan je niet maar met een euro of 15 aankomen..maar meer is niet haalbaar voor ons als het een week lang nodig is en minder is weer niet haalbaar voor jullie.
Moeilijk, want vind het een erg puik plan, ideaal zelfs !
Citaat:een horse-sitter ken ik. je weet wel... iemand die je paard komt voeren en verzorgen als jij op vakantie gaat, maar vraag me af of er echt nood is aan iemand die je paard voor je buiten laat.
ik denk dat de meeste mensen die hier geen tijd voor hebben inderdaad gewoon vol pension gestald staan.
en als er al animo voor is, dan vrees ik dat je erg veel zult mogen rondrijden naar verschillende plekjes terwijl je er maar een klein bedragje per paard voor kan vragen. zeg nu zelf, niemand gaat ff 10€ per dag betalen om de paarden te laten buitenzetten...