Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Terwijl ik normaal gesproken kan blíjven wegsturen.. Dus das echt een hele goeie voor iedereen die t zelfde probleem heeft als ik
!
Overigens kan ik m lang niet altijd veilig laten staan, hij heeft door hoe ie zn halstertouw uit de knoop prutst
!
!
Handen en hoofden smaken zo lekker... Soms gaat ie heel schattig in mn gezicht uitademen, blaas is zachtjes in zn neusgaten, maar ben altijd als de dood dat ie ineens in mn neus hapt hahahah amyz schreef:Hahahha dat laatste moet bij Bis nog even duidelijk gemaakt wordenHanden en hoofden smaken zo lekker... Soms gaat ie heel schattig in mn gezicht uitademen, blaas is zachtjes in zn neusgaten, maar ben altijd als de dood dat ie ineens in mn neus hapt hahahah

Blaas altijd heel zachtjes terug als ze dat doen
dus door ongewenste snoepjes voederen en "uitdagen tot bijten" (kijk mama hij hapt zo leuk) hebben we nu een bijtertje. Wel handig op de weide, betere waakhond hebben we niet
rachel_j schreef:de nieuwe pony(3,5) van onze dochter doet het ook, maar in veel mindere mate, die heeft echter weer de tik om zn hoofd op je schouder te leggen, en zo te blijven staan. vraag me dus ook af wat dat inhoudt.
! Volgens mij hoort het idd allemaal bij de leeftijd en uitproberen, even zien tot hoever ze kunnen gaan. En dat is dus net een stapje te ver
!