Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Aprella schreef:Ik heb mijn cap van Decathalon voor 18 euro denk ik en is goedgekeurd.
Ik vind het echt gek om 300 euro aan een cap uit te geven terwijl je er eentje die ook goed gekeurd kunt vinden voor 20 a 30 euro. Als de cap één maal valt moet je toch een nieuwe kopen...
snoozel_ schreef:Aprella schreef:Ik heb mijn cap van Decathalon voor 18 euro denk ik en is goedgekeurd.
Ik vind het echt gek om 300 euro aan een cap uit te geven terwijl je er eentje die ook goed gekeurd kunt vinden voor 20 a 30 euro. Als de cap één maal valt moet je toch een nieuwe kopen...
Is dat echt zo?
Ik heb het nog al gehoord, maar ik ben ondertussen al 4 keer gevallen met mijn cap en ik draag die gewoon nog altijd.. en hij werkt nog altijd even goed.
Wat ik wel merk is dat die 'dunne' caps veel sneller kapot gaan dan van die bredere caps, ik heb zo een brede cap met veel watten langs de binnenkant en zoals ik al zei, hij gaat nog altijd mee

snoozel_ schreef:Aprella schreef:
Is dat echt zo?
Ik heb het nog al gehoord, maar ik ben ondertussen al 4 keer gevallen met mijn cap en ik draag die gewoon nog altijd.. en hij werkt nog altijd even goed.
Wat ik wel merk is dat die 'dunne' caps veel sneller kapot gaan dan van die bredere caps, ik heb zo een brede cap met veel watten langs de binnenkant en zoals ik al zei, hij gaat nog altijd mee
Als ej cap een serieuze klap heeft gehad kun je hem beter vervangen hoor... maakt niet uit welke prijsklasse. Er kan onzicvhtbare schade zijn en als je de volgende keer valt en er zat een beschadeging op je cap, sta je miscchien veel verder van huis. Een fietshelm en motorhelm moet je na een klap toch ook vervangen?
Als je hem nu in zand laat vallen ofzo zal dat (denk ik) niet nodig zijn... maar op beton of je hebt zelf een val gehad waarmee je cap een klap heeft gehad kun je beter vervangen...
Je hebt tenslotte maar één hoofd.