Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
44Myrthe44 schreef:Ik heb even een vraagje: is het raar om een dressuurwedstrijd te starten met een springjasje? Of zie je dit niet zo vaak?
Ik heb nl. een springjasje gekregen voor mijn verjaardag, maar ga dresuur starten.. Ik kan hem nog ruilen!

Amytj schreef:als ik jullie was zou ik gewoon netjes je plastron aandoen ik doe het zelf ook altijd. Iemand die ik ken is er door een federatievertegewoordiger op aangesproken dat ze geen plastron aanhad en heeft nu een aantekening bij haar naam staan als het nog een keer voorkomt krijgt ze een boete. Het is dus gewoon verplicht.
melissa_93 schreef:haar altijd in een staart, laatst kwam je de ring niet in als je geen handschoenen en plastron ed aanhad, doe het zelf soms wel soms niet.
is dat voorschut ?utleta schreef:ik heb een wit t-shirtje met lange mouwen en ik heb er ook een met koten mouwen maar die hebben bijde geen kraag dan wel plastron?
en ik heb een jasje met een split en sit mooi netjes om me heen kan ik gwn mee springen tog? en ik vind het altijd een beetje voorschut om een body protector aan te hebbenis dat voorschut ?
en hoe zit dat in de zomer met zomer tenue ?
M_Vainqueur schreef:ok dankjeeutleta schreef:ik heb een wit t-shirtje met lange mouwen en ik heb er ook een met koten mouwen maar die hebben bijde geen kraag dan wel plastron?
en ik heb een jasje met een split en sit mooi netjes om me heen kan ik gwn mee springen tog? en ik vind het altijd een beetje voorschut om een body protector aan te hebbenis dat voorschut ?
en hoe zit dat in de zomer met zomer tenue ?
Wanneer je een gewoon shirt aan hebt móet je een plastron dragen.Ik vind dat met alle jasjes gesprongen kan worden(mag sowieso) zelf rijdt ik ook met een dressuurjasje in de springring, en eigenlijk krijg ik alleen maar complimentjes dat ik zo een mooi net jasje aan heb:P
Met bodyprotector sta je níet mee voor schut! Een bodyprotector draag je niet voor het mooie! die draag je voor de veiligheid! Persoonlijk spring ik tegenwoordig ook met bodyprotector gekozen voor MIJN veiligheid! en niemand die er raar van opkijkt. De meeste(vooral ouderen) die erbij nadenken vinden het zelfs verstandig dat je de beslissing hebt genomen om voor je eigen veiligheid te kiezen.
Zomer tenue moet een shirt/blouse met lange mouwen of mouwen waarbij de oksel ook met stof bedekt is zijn. indien een shirt zonder nette kraag een plastron erbij. Ook moeten de kleuren van het shirt of de blouse rustig en ligt van kleur zijn(staat verder precies in de regelementen).
Ik spring ook gewoon met m'n dressuurjasje, heb er maar 1 en ik ga echt geen tweede kopen omdat dat mooier staat
Amytj schreef:als ik jullie was zou ik gewoon netjes je plastron aandoen ik doe het zelf ook altijd. Iemand die ik ken is er door een federatievertegewoordiger op aangesproken dat ze geen plastron aanhad en heeft nu een aantekening bij haar naam staan als het nog een keer voorkomt krijgt ze een boete. Het is dus gewoon verplicht.