Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gentlegiant schreef:Ja die is altijd de klos
Ik heb overigens wel vaak een springzweep in mijn laarzen zitten omdat ik veel met jonge paarden werk en paarden die niet voor niets bij ons op de africhting stal staan
Gewoon puur voor mijn eigen veiligheid
Heb hem nog nooit hoeven te gebruiken ja 1 keer bij mijn eigen merrie nota bene
Tja, als ik spring sla ik dus meestal ook standaard min. 1 keer op m'n bovenbeen
Nies_ schreef:Gentlegiant schreef:Ja die is altijd de klos
Ik heb overigens wel vaak een springzweep in mijn laarzen zitten omdat ik veel met jonge paarden werk en paarden die niet voor niets bij ons op de africhting stal staan
Gewoon puur voor mijn eigen veiligheid
Heb hem nog nooit hoeven te gebruiken ja 1 keer bij mijn eigen merrie nota bene
HahaTja, als ik spring sla ik dus meestal ook standaard min. 1 keer op m'n bovenbeen

Varekaj schreef:Op wandeling heb ik altijd een dressuurzweep mee. Niet voor m'n paard, wel om dunne twijgjes opzij te houden en om autobestuurders die echt rakelings langs rijden een flinke pets op hun dak te verkopen. Paard schrikt daar toch niet van, de bestuurder wel. Moeten maar niet zo gek gaan rondrijden....
Geniaal. Die ga ik ook invoeren... 
Gentlegiant schreef:Vanaf 1 Januari zal daar verandering in komen daar ik op een springstal ga werken
Maar dan mogen ze me eerst leren om me zelf niet te slaan voor ik met een korte zweep rijd hahaha
Nies_ schreef:Ik lag dubbel om die reactie van VerekajGentlegiant schreef:Vanaf 1 Januari zal daar verandering in komen daar ik op een springstal ga werken
Maar dan mogen ze me eerst leren om me zelf niet te slaan voor ik met een korte zweep rijd hahaha
Haha ja, dat wil ik ook nog wel eens leren ;')
ik vind het gewoon een fijn ding