Help sta niet op de startlijst

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

Re: Help sta niet op de startlijst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:01

Jullie deden net of het iets ernstigs was. Het was geen paard met koliek hoor waar ik de dierenarts niet voor wilde bellen.
Maar zoals je leest is het gisteravond al opgelost.Dus hoef dus geen reacties meer die daar betrekking op hebben.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:15

Ik stuur ze normaal gewoon per post op, niet aangetekend.

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:18

Er zijn ook wedstrijdsecretariaten die niet gebeld willen worden, alleen ge-emaild. Ik zeg niet dat dat in het geval van de TS zo is, maar daar kun je wel rekening mee houden in je reactie. Wat voor sommigen heel normaal is, hoeft voor een ander niet zo te zijn :+

Tevens gaat het hier om een wedstrijddebuut van iemand, ik snap dat ze een beetje ''geschrokken/baalt'' als je op je geplande wedstrijddebuut niet op de startlijst staat. Een eerste wedstrijd brengt toch altijd spanning met zich mee, en als je dat ook niet op de startlijst staat....

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:26

Bij de startlijst stond een telefoonnummer bij deze wedstrijd, ik stond in eerste instantie ook niet op de lijst en dan baal ik ook hoor, blijkt dat mijn coupons vandaag zijn binnen gekomen.

Zeker als het je debuut is ben je al zenuwachtig en als je dan ook nog eens niet op de lijst staat... kan het me wel voorstellen heb zelf ook na een lange werkdag niet altijd zin om te gaan bellen.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 20:28

En nu hopen op goed weer. En dat het gaat dooien.
Ik heb er zelf nog nooit gereden maar van horen zeggen is de bodem niet bestand tegen dit weer.
Zou ook zonde zijn als het niet door zou kunnen gaan.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:30

Voor je debuut zou het ook zonde zijn als je nog een startkaart hebt betaald voor half geld en het debuut niet eens start ;)

Nogmaals, TS, er is inderdaad geen sprake van een alarm... Maar zie bovenstaande, en ik denk aan hoeveel onnuttige topics hier op bokt staan... Van een topic kom je niet op de startlijst, en van balen of teleurgesteld zijn al helemaal niet. Kortweg, je bereikt er niets mee in het leven, zeker als de oplossing zó voor de hand ligt...

Maargoed, zal wel aan mij liggen, te eenvoudig en oplossinggericht denken.

En troost je, het is een binnenwedstrijd, als er geen sloten naast de manege zitten, zal je weinig last hebben van vorst. De binnnenbak waar ik altijd rij zit aan een sloot, een kant is dan licht bevroren... Merk je echt héél weinig van. En zo bijzonder goed is die bodem niet hoor.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:32

Maar het losrijden is wel buiten en dat kan dan nog weleens mooi in het water vallen!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 20:35

Dat dan inderdaad wel... Maar het weekend lijkt vorstvrij te worden... Scheelt dat maar weer.

Mocht de buitenbak de enige losrijmogelijkheid zijn, zou het niet fair zijn van de vereniging om een wedstrijd door te laten gaan bij vorst en sneeuw... En acht ik de kans ook erg klein dat het dan door zou gaan.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 21:13

Ik duim dat het wel door gaat.
Nu sta ik op de startlijst en zou het niet door gaan zou wel jammer zijn.

Ik snap jou punt wel Janine1990 dat je nieks bereikt met klagen en niks doen. Maar in dit geval was er wel actie ondernomen. En die is ook aangekomen en opgelost.
Mijn vraag was meer hoe andere dat deden. Langs brengen of opsturen en of het aangetekend moet. Het is voor mij alweer dik 12 jaar geleden dat ik mijn laatste officiele wedstrijd hebben gereden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:16

Is je titel toch iets anders op me over gekomen ;)

In vervolg: Mailen met opgave, vragen om bevestiging wanneer je coupons aan zijn gekomen. Briefje er bij in met je e-mail adres... Dubbeler kan het bijna niet, dan kan het ook bijna niet mis gaan :)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 21:35

Dat vind ik wel een hele goede. Besvestiging vragen of de coupons zijn aangekomen.
Dat zou dan ook telefonisch kunnen?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:36

Denk dat dat dan weer handiger is per mail ;)

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 21:38

Ik bedoelde om zelf te bellen. Zouden ze daar moeite voor nemen om een mail te sturen dat de coupons binnen zijn?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:42

Krijg op m'n werk vaak mail met bijlage, daarin de vraag of ik even terug wil mailen of alles goed is aangekomen.

Doe ik altijd. Geen enkel probleem. Een mailtje is zo eenvoudig, halve minuut.

Vooralsnog zou ik gewoon een mail vragen ter bevestiging, en als je die nog niet hebt wanneer de startlijst wordt gepubliceerd (of max een week van te voren) zou ik bellen. Bellen of het al is aangekomen, met de huidige gang van zaken bij TNT, nah, lijkt me niet echt een sterk plan :P

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 21:44

Ideaal. Ga ik vanaf de volgende keer ook doen.
In Januari ging het opgeven via de rijvereniging.
Maar de volgende keer bij zelf doen ga ik dat ook maar eens doen. Toch wel erg prettig.

myhorselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 21:48

bellen en zeggen dat je je al in hebt geschreven en dat hij nog niet is aangekomen *D

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:09

Eventjes on topic;

Ik stuur mijn coupons altijd op, dan zijn bij de vereniging gelijk je gegevens enzo bekend, eigenlijk is coupons opsturen ook de meest gebruikelijke manier van opgave :)

Heel veel succes op je wedstrijd & fijn dat het uiteindelijk allemaal goed is gekomen :D

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 22:10

Ik doe opgave vie de mail en bij besvestiging pas opsturen. Anders ben je toch je coupons kwijt als er geen plek meer is?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:26

Klopt helemaal Felicity!

Van welke vereniging ben je lid?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:32

Ehm vragen om een bevestiging lijkt me niet erg wenselijk, ik heb ook in een rijver. bestuur gezeten, en geloof me je hebt het zo al druk genoeg van tevoren. Om dan ook iedereen nog een bevestiging te sturen :P
Mar voor sommige wedstrijden kun je je opgeven via startlijsten.nl en daar komt dan wel te staan of je coupon is ontvangen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:36

Nibbit schreef:
Ehm vragen om een bevestiging lijkt me niet erg wenselijk, ik heb ook in een rijver. bestuur gezeten, en geloof me je hebt het zo al druk genoeg van tevoren. Om dan ook iedereen nog een bevestiging te sturen :P
Mar voor sommige wedstrijden kun je je opgeven via startlijsten.nl en daar komt dan wel te staan of je coupon is ontvangen

Wij krijgen op het werk 1500-1800 mailtjes en poststukken binnen die we met 5-7 personen in 7 werkdagen moeten hebben verwerkt, daarbij ook nog alles wat niet is gekomen nabellen... Van die dingen doe je er ongeveer 50-60 op een dag.

Begrijp wel dat bestuurslid zijn vrijwillig is, maar betwijfel of nu een mailtje die je in 30 seconden kan versturen, of zelfs gewoon op beantwoorden kunt klikken met als reactie: "alles is ontvangen" zoveel extra werk is...

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:41

Je doet dit nl wel in je vrije tijd he ;)
Hier starten op de kringwedstrijden vaak ca 300 combinaties, concoursen nog iets meer. Indoor zal het per dag minder zijn, maar toch.
Stel dat je 100 combinaties moet mailen x 30 seconden dat de coupons er zijn, dat is wel veel vrije tijd ;) Wat iemand dus na zn werk doet... Coupon opsturen is imo voldoende

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:46

Ik zeg dus ook dat ik begrijp dat het om vrijwilligerswerk gaat, ik denk echter wel dat het voor personen als TS wel tekenend is voor een organisatie. Persoonlijk zou ik gewoon terugmailen.

En voor de mensen die in onzekerheid zijn..... Wie niet waagt....

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-10 05:17

Charaz schreef:
Klopt helemaal Felicity!

Van welke vereniging ben je lid?

Bij dezelfde als jij :D