Darkness85 schreef:Dat kan jij vinden. Ik vind van niet.
reageer er dan niet op? beetje kinderachtig je reactie's .
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissAmazone schreef:Ik ging laatst met mijn pony wandelen (met hoofdstel) En door een discussie tussen hem en mij over het snel en wild zijn hoofd richting gras trekken.. Is hij er daarna tussenuit gegaan door zich los te rukken.. Kon me kapot rennen om erachteraan te gaan. het is dat een boer hem 400m van de grote weg op kon vangen anders had het er heel anders uit kunnen zien nu. Ik neem hem niet meer aan de hand het terrein af iig.
als het me even te veel wordt of ik heb het gevoel dat hij te fris staat dan nemen zij het van me over (dat is toch de bedoeling, doen we ook zo als we naar de wei gaan) echt gaan wandelen hebben we nog niet gedaan, maar de weien waar hij in de zomer opstaat zijn ook niet aan huis dus hij is al wel van het erf afgeweest, die keren ging het goed, was wel ander paard bij, hij vindt het alleen eng als er een voertuig tegemoed komt, maar dan is hij vooral kijkerig, hij is 1 maal geschrokken toen er wind een plastic zeil dat over hout lag deed bewegen en toen deed hij een paar passen voorwaarts maar had hem snel terug, dit was aan het halster, zonder hengstentouw. toen hij hengst was, is hij wel eens omhoog gegaan op de baan (merrie was voor hem), daarna heb ik hengstentouw aangedaan en daarna heeft hij het nooit meer gedaan (is nu ook wel geruind)