Hoelang heb je hem?
Scheren is niet nodig, maar als je toch met een deken wil dan moet je deze wel vóór de wintervacht erop leggen, anders krijgt je paard het te warm
Deken is dan om de wintervacht tegen te houden. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Deken is dan om de wintervacht tegen te houden. saskiakefie schreef:Jeetje je weet niet zoveel.. terwijl je toch een eigen paard hebt..
Hoelang heb je hem?
Scheren is niet nodig, maar als je toch met een deken wil dan moet je deze wel vóór de wintervacht erop leggen, anders krijgt je paard het te warmDeken is dan om de wintervacht tegen te houden.
Jill__xX schreef:JSCAA schreef:vervelend dat ie alle dekens kapot bijt .
heb je al eens een hengstendeken geprobeerd ? hoor er goede ervaringen mee en ze zijn zoals ze zeggen 'onverwoestbaar' .
verder hoef je je paard niet te scheren als je een deken op doet .
hengstendeken? ga ik is achter kijken, dankje voor de tip
sporten schreef:je heb anti bijt in vloeibaar en pasta
pasta is goedkoper
de pasta is even vies werkje handschoenen aan
en op de deken te smeren en helpt echt
zelf met regen werkt de anti bijt pasta goed werkt +- 15 dagen
de vloeibaar spuit je op de deken
( je mond wel dichthouden en handschoenen aan anders smaakt alles bitter )
vloeibaar is 7 dagen werkzaam dan weer nieuw erop spuiten
xhipper schreef:Ten eerste: staat hij afgesloten van de rest of kan hij de rest ook allemaal zien? En anders een speelappel geven die je kan vullen met snoepjes, ze blijven er zoet mee.
) juval schreef:doet hij het zelf, of zijn er ook andere paarden in de wei die hem helpen met de dekens te slopen?
een muilkorfje wil ook wel eens helpen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk voor je pony.
succes met de spray, ik hoop dat dat wat helpt, en anders zijn die canvas dekens inderdaad erg sterk, misschien dat dat wat is.
veel succes.
Jill__xX schreef:juval schreef:doet hij het zelf, of zijn er ook andere paarden in de wei die hem helpen met de dekens te slopen?
een muilkorfje wil ook wel eens helpen, maar dat is natuurlijk niet zo leuk voor je pony.
succes met de spray, ik hoop dat dat wat helpt, en anders zijn die canvas dekens inderdaad erg sterk, misschien dat dat wat is.
veel succes.
hij staat niet op de wei ( zou ik wel goed vinden maar hij gaat lopen )
verder staat hij alleen op stal, wel met paarden in de buurt maar natuurlijk in een andere stal ^^
ik hoop ook dat de spray werkt, heb hem juist op een halstertouw uitgeprobeerd en heeft er niet in gebeten dat is al een goed teken ^^
Een paard op mijn vorige werk(is lang hengst geweest en dacht dus dat hij dat nog was
).
. Dus echt waar: Zelfs die dekens kunnen kapot! miesie22 schreef:Om even terug te komen op iemand die een tijdje terug zei dat een hengstendeken onverwoestbaar is.
Nou echt niet!Een paard op mijn vorige werk(is lang hengst geweest en dacht dus dat hij dat nog was
).
Vrat ook altijd zijn dekens op, toen moest er dus ook zo'n hengstendeken overheen en die heeft hij toch echt gesloopt!
De flarden hingen eraan. Dus echt waar: Zelfs die dekens kunnen kapot!
TheHorseInn schreef:muilkorf om,of evt. een halsrek!
vind ie denk ik niet zo leuk....
en al die andere dingen die genoemd zijn (hele topic door gelezen)altijd waard om uit te proberen!
Zet dan een flinke tik stroom op de wei
of heb je dat al?het is denk ik verveling!
wat voor speeltjes heeft ie op stal?