Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar iedereen anders heeft bij mij ook zoiets: wij reden vroeger ook altijd zonder cap, dus tja..

Joscaaaa schreef:Ik vind, hoe mak en betrouwbaar je paard ook is, altijd een cap dragen.. Je weet gewoon niet wat er kan gebeuren, je paard kan altijd schrikken en als het dan toch wel een keer fout gaat.....
Sonja schreef:Zal me vierkant worst wezen of iemand met of zonder cap rijdt. Zelfde al wel of niet een autogordel om etc.
Als iedereen zich nou eens gewoon met zichzelf bemoeide...

Vjestagirl schreef:Sonja schreef:Zal me vierkant worst wezen of iemand met of zonder cap rijdt. Zelfde al wel of niet een autogordel om etc.
Als iedereen zich nou eens gewoon met zichzelf bemoeide...
Als iedereen dan ook zijn eigen ziektekosten betaalde, die voortkomen uit rijden zonder cap, uit zonde autogordel rijden. Ja, dan wel. Nu zijn de kosten voor de mensen die te eigenwijs zijn om zichzelf fatsoenlijk te beschermen omdat ze dan een beetje zweten of hun haar niet meer goed zit voor iedereen. Óók voor de mensen die wél zorgen dat ze goed beschermd zijn.
Anne_GTI schreef:Vjestagirl schreef:Als iedereen dan ook zijn eigen ziektekosten betaalde, die voortkomen uit rijden zonder cap, uit zonde autogordel rijden. Ja, dan wel. Nu zijn de kosten voor de mensen die te eigenwijs zijn om zichzelf fatsoenlijk te beschermen omdat ze dan een beetje zweten of hun haar niet meer goed zit voor iedereen. Óók voor de mensen die wél zorgen dat ze goed beschermd zijn.
Dan wil ik niet meer meebetalen voor al die idioten die zo nodig hun been moeten breken tijdens de wintersport.
Marisjuuuuuh schreef:Wel of geen cap op is iedereen zijn eigen beslissing.......
En ik noem het geen "beetje" zweten vooral niet op de hete dagen in de zomer.... Ik vind het persoonlijk echt vies al dat zweet op m'n hoofd... Ik weet niet hoe jij traint Vjestagirl? Of je actief rijd ed? Maar als ik een half uurtje actief getraind heb met mn paard, en heb met cap op in de zomer gereden kun je m'n haar uitwringen......
Marisjuuuuuh schreef:Als je ergens loopt kun je ook een auto over het hoofd zien omdat je bijvoorbeeld druk aan 't telefoneren of smsen bent... Of je bent druk met iemand in gesprek bijvoorbeeld........
Nou als ik een beetje water over mijn hoofd doe dan is mijn haar alsnog nat hoor, wat niet bepaald fris is naar mijn idee.....
Marisjuuuuuh schreef:Als je ergens loopt kun je ook een auto over het hoofd zien omdat je bijvoorbeeld druk aan 't telefoneren of smsen bent... Of je bent druk met iemand in gesprek bijvoorbeeld........
Nou als ik een beetje water over mijn hoofd doe dan is mijn haar alsnog nat hoor, wat niet bepaald fris is naar mijn idee.....
Waarom fiets je eigenlijk niet met een helm? Ook dat is gevaarlijk.....