Roeckl Polartec hanschoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:45

Deze heb ik ook, ik wil er graag ook een paar bij voor de paarden.
Zelf vlieg ik met deze handschoenen en ze hebben me goed warm gehouden.
Qua slijtage vallen ze mij nog 100% mee na een seizoen.

Waar hebben jullie ze gekocht? Ik wil nog twee paar erbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 22:46

Ik heb ze voor kerst gekregen, zitten heel erg lekker, alleen mijn vingers worden er wel snel koud mee. Antislip werkt wel goed, maar de meeste teugels op mijn manege zijn dat ook, dus eigenlijk kan ik er niet over meepraten. :)

Graafmachien

Re: Roeckl Polartec hanschoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:30

ik heb ze binnen, maar ben bang dat ze door mijn teugels met rubbere binnenzijde erg snel kapot gaan.

Gebruik ze vooral voor stalwerkzaamheden..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:37

hrokur schreef:
Ik heb deze handschoenen ook. Ze zitten echt heerlijk. Maar mijn handen worden toch nog steeds koud. Ik heb nog geen handschoenen gevonden waar ik echt warme handen bij houd.

Heb de sealskinsz al eens geprobeerd, ze worden oa bij de Paardendrogist verkocht.

isaayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:51

ik vind ze heel fijn

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 18:55

ik heb ze! ben er super tevreden over!
ik rijd er ook mee ik vind het fijn rijden en je houd lekker warme handen als je een beetje bezig blijft :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 19:05

Ik heb ze ook, heb er pas 1x mee gereden op wedstrijd. Vond ze erg stroef (in combinatie met een simpel leren leidsel), maar wel warm genoeg. Kan er verder nog weinig over zeggen, daar zijn ze nog te nieuw voor.
Wou de zwarte maat 6 hebben, maar dat was onmogelijk (pas in februarie weer oid), 6,5 was echt te groot dus heb nu de bruine.

Echt warm vind ik mijn Mountainhorse mega dikke (bijna gewoon ski-wanten) handschoenen. Al ga ik daar na 1,5 seizoen intensief gebruik nu bijna doorheen. Ze waren echt kanariegeel, ze zijn nu vies-geel. Worden al 1,5 seizoen gebruikt met uitmesten, waterbrengen, hooi voeren en rijden. Dus echt mishandeld.
Zie hier mijn MH handschoenen in gebruik: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TDE6M4HN.jpg

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 00:28

hee angela :D
ik heb dezen ook.
ze bevallen mij pzich goed, maar vind wel dat de antislip laag er vrij snel af gaat.
heb ze nu 4 week, en rij er elke dag mee, alleen waar je teugel zit is het antislip al weg.
ze zijn wel "gladder" dan andere handschoenen vind ik, maar wel lekker warm :D

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 15:10

Ik heb ze net in m'n handen gehad, maar ben toch maar weer voor m'n oude, vertrouwde Suprema's gegaan. Ik vind ze niet warm ogen en aanvoelen...