Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Goede schoenen en een cap is heel belangrijk!
EskeGirl schreef:Idd:
Cap nieuw kopen en rijbroek kan 2e-hands.
En als je rijlaarzen echt heel duur vind: begin is met kaplaarzen die goed zitten.
Ik weet het, idd onprofessioneel enz. , ik heb er in het begin ook mee gereden, voor ik rijlaarzen had. Ik zal je trouwens vertellen: bij mij zijn rijlaarzen echt moeilijk uit te krijgen. Ik zou voor rijschoenen met chaps gaan, als dat goedkoper is
FHorseslover schreef:Hallo,
ik ga op paardrijden en waar kan ik goedkoop spullen kopen? Ik heb alles bij elkaar gerekent op http://www.Agradi.nl
en daar kwam ik op 185,95 euro uit. Kan het mischien goedkoper?
Alvast bedankt!
.
Ismay1992 schreef:Decathlon en andere zaken doen regelmatig een aanbieding..
Zo heb ik toen der tijd voor 50,- een setje kunnen kopen bestaande uit:
* Een cap
* Een kort zweepje
* Rubbere rijlaarzen
en dan moest ik nog een rijbroek.. dit was zo'n goedkope voor 30,- dus was voor 80 klaar.
Nu heb ik natuurlijk duurdere spullen (leren rijlaarzen, goede cap, rijbroeken etc.)
Maar het hoeft echt niet heel duur te zijn.. als je langer gaat rijden en het echt leuk vind zul je vanzelf bepaalde dingen verbeteren

En ik ga ook niet bijvoorbeeld 400 euro uitgeven aan leren laarzen
ik heb het ook pas weer opgepakt het rijden!! waarom kijk je eerst niet even voor tweedehands spulletjes, vind je het na een tijdje nog steeds leuk dan kan je altijd nieuwe spullen kopen. Ik zou alleen mijn cap wel nieuw kopen