welke handschoenen beste kwaliteit/prijs verhouding

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ruth_

Re: welke handschoenen beste kwaliteit/prijs verhouding

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:11

Ik heb ook de Suprema van Roeckl. In de winter rijd ik hier altijd mee, ze zitten perfect! Het voelt als een 2e huid bij mij. Ze zijn ook niet heel dik (normale uitvoering), maar wel warm genoeg.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:14

Ik heb de BR Jos Lansink, de eerste handschoenen die niet binnen een paar weken stuk zijn. Rij er al zeker een jaar mee, heerlijke handschoenen.
Er zit wat elastiek op de knokkels, maar subtiel, heerlijk voor mensen met lange vingers :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 15:15

Ik heb de Light&Grip van Roeckl, heel erg fijn :j Bij mijn rubberen teugels sleten ze alleen wel snel, dus die teugels heb ik weggedaan. Nu met gewone teugels gaat het super! Ik heb de zwarte variant gehad, heb nu de donkerbruine, de donkerbruine bicolor en de zwarte bicolor :D De winterversie zou ik ook nog wel willen eigenlijk :o
Volgens mij verkoopt Van Rijs ze trouwens wel, en ander hebben Divoza en Hypoplaza ze ook!

Mystiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 01:25

Ik had altijd gewoon van harry`s Horse suede handschoentjes..

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 11:57

ik heb die van de welkoop..
10 of 12 euro geloof ik. Ik ga denk ik maar voor iets beters zoeken. ik heb ze nu ongeveer een maandje en nu al bijna door. Ik rijd ongeveer elke dag een halfuur/driekwartier gemiddeld.
nee ik ga voor iets beters denk ik.

Lolali

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 12:15

Ik heb ook BR Jos Lansink. Inderdaad top voor de slankere hand. Bij mij werden de Roeckles ook snel lelijk. BR is nu al meer dan een jaar nogsteeds als nieuw en zit ontzettend lekker aansluitend (net als Roeckle). Ze kosten ongeveer 18/19 euro.

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:24

Ik heb vandaag handschoenen gekocht van Roeckl in een paardenwinkeltje hier vlakbij ;
http://www.paardendrogist.nl/product/21 ... ma/305168/

Heb ze dan in het zwart..
Ze zitten heerlijk & zijn echt lekker warm!

Vond ze prijzig, maar als ze daarvoor lekker warm zijn & ik zonder koude handen lekker kan buitenrijden heb ik dat er zeker voor over!

heijens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 23:33

Ik heb ook Roeckl.
Deze krijg ik niet snel kapot en blijven soepel.

Ik heb wel een handschoenen van mountain horse gehad maar deze werden net karton.
Dus als je ze dan weer aan deed moest je ze eerst "verwarmen" en dan kwamen ze weer een beetje in model.
Voor mij dus alleen nog maar Roeckl, wel duur maar je hebt er ook iets voor.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:42

Vaak heb ik van Imperial riding leatherfeel die kosten rond de €19,- dacht ik? Laatst had ik ook een paar keer leatherfeel van BR daar betaalde ik toen €12,- voor en ik vond ze niet onder doen voor de IR handschoenen.

samuraiLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 10:51

Ik draag zelf geen handschoenen.
maar er is 1 soort handschoenen die ik wel zou dragen als ik ze had en dat zijn er van Roeckl.

succes !

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 11:21

Lolali schreef:
Ik heb ook BR Jos Lansink. Inderdaad top voor de slankere hand. Bij mij werden de Roeckles ook snel lelijk. BR is nu al meer dan een jaar nogsteeds als nieuw en zit ontzettend lekker aansluitend (net als Roeckle). Ze kosten ongeveer 18/19 euro.

Precies! Ik heb inderdaad slanke handen met lange vingers, dit zijn echt de eerste die niet binnen een afzienbare tijd stuk gaan. Alleen jammer dat ze er niet in het wit zijn...

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 12:38

Ik heb de roeckl light&grip. Ze gaan inmiddels al zon 2 jaar mee. Heb voorheen ook van HH en IR gehad, was ik met een half jaar door. Dus voor mij echt roeckl! Geweldig in de zomer trouwens, geen zweethanden. Heb nu voor de winter HH met neopreen aan de bovenkant, maar als die af zijn wil ik toch echt graag de winter versie van Roeckl.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 10:36

Hier ook een Roeckl fan. Ik doe echt heel lang met deze handschoenen. De winterhandschoenen zijn echt fijn. Geven heel goed gevoel met de teugel,zijn niet te dik en toch lekker warm. De andere Roeckl's die ik heb, daar doe ik al meer dan een jaar mee. Ik begin nu slijtage plekken te zien, maar dat mag ook wel na een jaar.

heb je al besloten welke je gaat kopen?

MaritBR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:23

Ik heb altijd handschoentjes van Roeckl. Zit het fijnst en je doet er lang mee!

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:28

Ik heb ook Roeckl's.. Volgens mij rijd er al jaren mee. Zijn ongeveer de enige handschoenen die ik fijn vind zitten want ze zijn niet zo dik.
Ik geloof dat ik ze straks van stal maar mee naar huis moet nemen om ze eens te wassen.. want ze zijn wel heel vies.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 11:29

Ik heb Roeckl's, heerlijke handschoenen!

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 12:08

heb na aanleiding van jullie vele reacties ook roeckl's gekocht, heb het type meredith beerbaum genomen.vond deze erg prettig aanvoelen.nu kijken hoe lang we er mee doen

Trekazam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 11:53

Ik heb sinds een maandje leren handschoenen van trust equistrian, vergelijkbaar met roekl, maar volgens test gaan ze vijf keer langer mee, dus dat gokje durfde ik wel te wagen, ze rijden heeeeerlijk *D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:09

Ik heb vanmorgen neoprene handschoentjes bij de Dump in zoetermeer gekocht voor 15 euro. ;)

Voor de minder koude dagen rijd ik met de rijhandschoentjes van de Lidl en ze gaan al 4 jaar mee! :D

Olga7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:29

BR Jos Lansink
Ze kosten 25 euro en zijn van een super kwaliteit! :D

lenaatje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-10 14:39

Ik heb mondoni cuzco. Hele warme handschoenen! op het begin wel wat stijf maar dat is ook snel weg. Ik heb ze nu al 2 jar denk ik en draag ze altijd ook op de fiets of als ik iets anders buiten doe en ze leven nogsteeds :D
Ze zijn 16 euro.