wiske23 schreef:De allerbeste is van Anita
Hier wil ik toch wel heeeeeel graag even op reageren. Zelf heb ik grote problemen gehad met mevrouw van Elmpt. Nadat ik een slecht passende sportbh had ontvangen werd mij geld terug geweigerd. Een andere passende bh geschikt voor wat ik ermee wilde doen had ze ook niet dus dan 'moest ik maar een andere uitzoeken' ook al kon ik die helemaal niet gebruiken.
Hier op Bokt zijn al meerdere mensen geweest met slechte ervaringen met Anita. Ook elders op internet is daar wel het een en ander van te vinden ( http://www.klachtenoplossing.nl/2010/08/sportbeha ).
De BH's schijnen prima te zijn, maar haar service is verschrikkelijk. Als je iets koopt wat niet is wat je bedoelt ben je verplicht om te blijven ruilen tot je iets vind. Heeft ze niets, ben je je geld kwijt en krijg je geen bh. Verder was het advies wat zij mij gegeven heeft erg slecht. Hier het topic van mij waar het hele verhaal in uitgelegd staat;
[LZP] Opgelicht! kiesdejuistesportbh.nl / Sport & Breast Health
Op het moment heb ik twee hele fijne BH's van Shockabsorber. Een level 4 voor hardlopen en intensief paardrijden en een level 3 voor minder intensief sporten. Het zijn perfecte bh's die altijd gewoon in een netje uitgewassen worden en ze zien er beide nog prima uit.
Edit: Besef me nu dat jij niet de sportbh's van Anita bedoelt, maar van het merk Anita. Excuus. Verkeerd begrepen
. Ik bedoelde Anita van kiesdejuistesportbh.nl