Shetlanders in trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 10:36

Op_zoek schreef:
Bedankt voor alle reacties!
Die omgebouwde trailer vind ik supermooi. Ik moet een trailer huren, dus is voor mij niet haalbaar. Maar voor mensen die een eigen trailer hebben en vaker met hun shetlanders op pad gaan, is dit een heel goed idee.

Is het dan geen optie om een ponytrailer te huren? Ik weet niet waar je woont? Maar dan zit er vaak toch een stang/hek oplagere hoogte.

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 10:40

Die van ons gaat gewoon in de grote 2 paardstrailer, met een baal stro aan de voorkant. Niets aan het handje en lekker knabbelen onderweg!

succes en groeten Ninia

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-10 10:41

Als je ze los wilt laten zou ik een eenpaardstrailer of zo'n anderhalfding pakken. ;) Hier zit namelijk geen schot in het midden en dan kunnen ze gewoon rondhuppelen. Hou er wel rekening mee dat je achteren de klep of zeil dicht maakt tot aan de laadklep! Je hebt van je achterlijke Shetties die dan langs de klep gaan opsteigeren :Y) Geen succes als je op de autosnelweg rijdt. :')

Ik laat trouwens mijn Mini, mijn Shet of mijn Welsh A altijd los staan met hooi voren in. Ze vinden 't wel best zo. :9

verana

Re: Shetlanders in trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 11:15

Ook hier gaat de shet los in de trailer als we op pad moeten met hem.
Eruit halen is touwtje vastklikken aan de voorkant en dan zelf omlopen en de pony eruit pakken als je de kleop naar beneden doet.

Doe alles in mijn uppie en nog nooit problemen ondervonden ondanks dat onze shet echt wel een monstertje kan wezen ;)

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:50

Je hebt in ieder geval genoeg mogelijkheiden om te proberen ;)

Laux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 19:51

Wij zetten onze 2 shetlanders altijd los op de trailer. ;)