Goede wintermaillot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 09:12

Blacky94 schreef:
Corelli schreef:
Hoe vallen die thermo leggings van de action? :) Want ik was er laatst en ze hadden alleen nog L/XL, dus ik heb besloten om even af te wachten of S/M nog binnenkomt, maar als ze klein vallen kan ik alsnog de L/XL wel kopen...

Op zich vrij klein. Heb zelf maat 36/38 en ze zitten goed. Maar denk dat je er tot maat 40 ook zeker nog wel inkomt.
Zijn echt heerlijk warm, zeker als je er dan nog een gewone (rij)broek overheen aan hebt :D

En wat voor maat heb je dan gepakt? want zoals je het nu omschrijft, lijken ze juist groot te vallen? :D

romyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 16:15

ik heb altijd eerst thermo ondergoed aan, dan je rijbroek en dan rainlegs..
super warm!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 15:52

Ik heb zulke thermoleggings. Eentje van de Action (XL) en twee van de Zeeman (L). Heerlijk warm idd. :j

Die van de Zeeman vallen vrij krap. Ik heb maat 40 en in die L kom ik maar nét. De XL zit gewoon fijn. Verder zijn ze hetzelfde.

PK_L

Re: Goede wintermaillot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 10:07

paatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 15:55

ik heb bij hema een goedkope thermopanty of iets gekocht, vind ik erg fijn zitten want een maillot jeukt altijd zo!! :o

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:56

Thermolegging moet toch ONDER je rijbroek of ben ik nou zo dom xD?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:58

Ik heb een thermolegging van Icebreaker. Niet goedkoop, maar echt absoluut heerlijk warm.
Zijn er in verschillende diktes.
Is gemaakt van Merinowol, antistink, kriebelt niet, voelt dun aan, maar toch heel warm.
Heerlijk ding :j

Heb er ook een thermoshirt van en een paar skisokken en heb het daarmee niet meer koud gehad, ondanks buitenritten met -4/-5 en daar gewoon een simpele rijbroek overheen.

Bloempjeh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 23:04

Ik heb een thermolegging van de Hema. Jeukt niet en zit ook niet vervelend onder je rijbroek;

Ivo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 19:25

Marije_jiplover schreef:
Ik heb een thermolegging van Icebreaker. Niet goedkoop, maar echt absoluut heerlijk warm.
Zijn er in verschillende diktes.
Is gemaakt van Merinowol, antistink, kriebelt niet, voelt dun aan, maar toch heel warm.
Heerlijk ding :j

Heb er ook een thermoshirt van en een paar skisokken en heb het daarmee niet meer koud gehad, ondanks buitenritten met -4/-5 en daar gewoon een simpele rijbroek overheen.

Jaa! Icebreaker is echt geweldig, eindelijk iemand die het ook kent! Ik draag bij koude temperaturen altijd een hele onderlaag van icebreaker kleding! Het is namelijk super dun dus past goed onder je rijbroek en het is zulk geweldig spul, ik heb het er nooit koud mee. Kost wel wat maar comfort met koud weer is me wel wat waard.

papillon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:37

De thermokleding van de primark! :D Echt heerlijk warm en ook nog lekker goedkoop!