Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suzanner schreef:Ik ben erg blij geweest met mijn verzekering. Ondanks dat ik niet voor alles verzekerd was. Mijn paardje is erg ziek geweest (2jaar) veel verschillende klinieken geweest. Waar ik zelf naar toe wilde, deed de verzekering absoluut niet moeilijk over. Ook niet over alternatieve therapie. Ik heb altijd mn geld terug gehad. Wat altijd binnen 3 weken op mijn rekening stond. Ook toen ik mijn paard heb moeten inslapen hebben ze atlijd vriendelijk gehandeld. Ook hierbij stond het zo op mijn rekening.
Oke er is 1 rekening die niet betaald werd, maar dat kwam omdat ik mijn paard daar niet voor verzekerd had. Tuurlijk zullen verzekeraars nooit te veel geld uitkeren!, maar ik vind ook dat jezelf moet opletten wat je verzekerd.
denk ik mijn premie er al uit! 
HorseTopShop schreef:Ik heb 1 van mijn paarden 11 jaar verzekerd gehad en toen hij iets had, kreeg ik het niet vergoed.
(Hij was met zijn oog aan een haak blijven hangen en moest daarvoor naar Utrecht)
Hij heeft plastische chirurgie gehad en heeft 3 weken in Utrecht gestaan, wat me toen 1200 GULDEN heeft gekost.
Heel veel word niet vergoed dus je kunt beter zelf maandelijks wat geld opzij zetten.
Ik laat mijn paarden i.i.g. nooit meer van mijn leven verzekeren.
GamblersCup schreef:eowyn04: hier in Duitsland is het verplicht om voor je paarden ook een WA verzekering te hebben, voor als ze schade veroorzaken aan andermans spullen. Net zoals de oude WA verzekering in NL voor mensen (die heet tegenwoordig anders geloof ik?!?).
)
Letizia schreef:Die van ons zit volledig in de ziektekosten verzekering en daar betaal ik €28 per maand voor, met 25% eigen risico en max €2500 vergoeding per jaar. Ik denk dat ik daar wel een heel eind mee kom
eowyn04 schreef:Het blijft altijd wikken en wegen denk ik.
Mijn honden heb ik idd ook niet verzekerd.
Iris heeft inmiddels 3 peesblessures achter de rug en nog een aantal dingen.
Daarvan heb ik ook nooit wat van gezien bij de toen hippo.
Heb haar er toen ook gelijk uitgehaald.
Eowyn, dacht is, jong, laat ik die maar verzekeren.
Tot nu toe eigenlijk alleen kleine dingen gehad.
wat ik eigenlijk makkelijk financieel kan opvangen zeg maar.
En jaaaaa hoor, natuurlijk krijg ik nu net een telefoontje van de staleigenaresse dat die twee van mij door de spiralen van de losgooi bak zijn gescheurd/gesprongen.
Begreep dat ze niks hadden, maar ze stonden wel met zijn tweeen bijna op de weg.
Net nu ik de bezig ben om de verzekering op te zeggen, duhhhhh. (is nog geen januari)