ilse86 schreef:ik heb de petries besteld. ook vanwege de hardheid van de laars en het feit dat de dichtstbijzijnde lipica dealer een uur rijden is bij ons vandaan. Als er een keer wat met de laars is, kan ik gewoon in de buurt terecht. Heb de petrie olympic gekozen. fijne laars, mooi stug. mag best pijn doen met inlopen/rijden. geeft niks. ze blijven dan ook langer mooi!
Vind de laarzen van lipica echt prachtig hoor! Misschien een volgende keer.
Daarbij: de petrie cambridge zipper kosten 255 euro. 2 uur rijden heen, 2 uur terug. komt neer op ongeveer 40 euro benzinegeld. dan na 12 weken weer naar raamsdonksveer. 40 euro benzinegeld. komt neer op 335 euro. de petries kosten 375, maar haal ik in de buurt. mocht er een keer wat mee aan de hand zijn, kost het me weinig benzinegeld.
als de rits kapot gaat, en dat gebeurd nogal eens met de olympic. krijg je geen garantie

Helaas zijn ze voor het mooie te laag geworden... Zijn nu dus "reserve"laarzen. Heerlijke laarzen. Heb nu voor tijdelijk petrie's want wil terug lipica's bestellen maar deze petrie's kon ik goedkoop overnemen dus vandaag petrie's.
Deze krijgen nu echter al stilaan slijt plekken... Ik ga dus echt terug voor lipica's.
Hij viel haast flauw toen ik hem zei dat mijn laarzen al vijf jaar oud waren met even intensief gebruik als die van hem....