Help, ik ben onzeker geworden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_bambi

Re: Help, ik ben onzeker geworden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 18:49

Oooh, je verhaal is zo herkenbaar. Toen ik een een paar maanden geleden van een paard ben gevallen (was best wel heel erg pijnlijk en vooral heel eng), ben ik ook over ALLES gaan nadenken: "Wat als hij dit weer doet?" en "Wat als hij dit doet?". Echt de gekste, meest idiote dingen komen in mijn hoofd op. En het ergste is nog: ik viel nooit van mijn paard af, maar na die ene val ben ik er een aantal maanden later weer afgevallen. En dat was een enorm 'domme' val en ook echt mijn eigen stomme fout (zenuwachtig doen en te veel naar voren zitten ipv netjes op je kont, enz). Toen was ik nóg banger, want ook al het vertrouwen in mezelf was weg. En zie dat maar eens op te bouwen. Het is echt verschrikkelijk moeilijk.. Ik rijd nu 1x in de week, maar ik ben serieus elke week een soort van 'zenuwachtig' wat de avond me gaat brengen. Of ik er op blijf zitten enz.. Echt verschrikkelijk! Want in principe doet dat paard geen vlieg kwaad, is hartstikke mak en braaf. Maar omdat IK zo gestresst en 'dom' doe wordt hij natuurlijk ook paniekeriger. Logisch! En trouwens.. Zelfs al doet hij helemaal niks, loopt hij gewoon rustig, zelfs dan schrik IK nog van alles. Als er een konijn door de bak rent denk ik meteen: "heeeeelp, straks gaat ie rennen". En ja... Een enkele keer gebeurd dat dan vervolgens ook.. Allemaal door mijn eigen 'domme' gedachten!

Ik vind die tip van Smurffie erg goed! Dat ga ik vanavond uitproberen; heel zachtjes neuriën in mezelf ofzo. Hopen dat Brian mijn zangkunsten niet irritant vindt, hahahaa. Zal wel niet toch?

Xx