Sandrina schreef:Ach kom laten we mekaar geen mietje noemen: € 23 per nacht per paard is toch een belachelijke prijs!!!!!
Waarom zou dat niet vermeld mogen worden? Vergelijkend waren onderzoek mag je wel doen op auto's en wasmachine en niet op dit soort prijzen! Nee dames ik blijf hier mee doorgaan, want hierdoor komt een doelbewuste schifting. Alleen al €100 voor stalling voor de 4-daagse? te kolder om over te denken. Ik ben bijna € 100,- kwijt voor stalling, kampeergeld en eten voor een week voor mij en mijn paardje tijdens de 4-daagse van Epe. Da's even andere koek.
Ik vind het daarom ook geen wonder dat er maar 35 aanspanning meededen de eerste keer.
Vergelijkendwaren onderzoek mag altijd maar eenmaal gezegd, dan is het toch wel klaar?
Je kiest ervoor of je kiest er niet voor. Zo simpel is het! Jouw keuze is het niet, prima!
Misschien doe jij weer dingen waarvan door andere gezegd wordt dat het buitensporig of niet nodig is. Het is niet leuk om dit continue te moeten horen, toch? Ieder zijn ding.(en is kamperen helemaal niet mijn ding
)
Als iemand het als zijn taak ziet om aan OdK te laten weten dat de vierdaagse buitensporig duur is dan kan dit toch ook door hun rechtstreeks te benaderen? Daar is een topic niet voor nodig. Lijkt mij.
Mijn vraag was wie er mee gaan rijden, niet of het te duur is.....
Inmiddels weten we dat er verschillende meningen zijn, zullen we er dus maar over op houden en ons weer bezig gaan houden met diegene die wél mee rijden??