het regent, het regent.. bah

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: het regent, het regent.. bah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 02:10

Hier zijn 2 buitenbakken, een grote en een kleine. De kleine buitenbak kan over het algemeen iets beter het water aan dan de grote, dus met wat kleine plasjes maak ik gebruik van de kleine bak. Vandaag lagen er echt grote plassen in dus heb ik niet gereden. Pony in losgegooid, kaplaarzen aangetrokken en ook maar de bak in gegaan om d'r lekker te laten plonzen. Pony vies, meisje vies, maar tuig is in ieder geval schoon en droog. :))
Alternatief is dat ik even naar buiten ga, maar dan stap ik enkel over de weg omdat ze ijzers heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:26

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-11-23 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

loveshetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:46

Ik ga meestal naar buiten als het erg heeft geregend meestal zijn de meeste bermen wel redelijk berijdbaar

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 22:41

Ik sta sinds kort bij een boer die ook alleen een buitenbak heeft. Maar ik heb de mazzel dat die bak echt super te rijden blijft. In de bak staat wel een klein laagje water. Ongeveer 4 a 5 cm op sommige stukken. Maar ondanks al die plassen en water blijft de bak super stevig. Je zakt niet weg en glijd ook niet uit. Je moet alleen na t rijden wel je singel even schoon maken.

En das maar goed ook. Want ik heb geen trailer om naar een manege te rijden. De dichtstbijzijnde manege is Manege Spaarnwoude. En dat is op 30 minuten stappen afstand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:54

.