Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
El_Paso2009 schreef:ik vindt die van agradi enz erg mooi en ook een leuk prijsje, nadeel is dat ik een vrij dikke kuit heb (40cm omtrek) en dat ik dit soort laarzen dus niet pas, weten jullie welke laarzen wel zo hoog zijn en dan ook nog verkrijgbaar in 36/37. Ik baal er elke keer van dat ik dit soort laarzen niet pas terwijl ik ze super gaaf vindt. Wie o wie weet raad.![]()
HorseTopShop schreef:Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders
) Air schreef:HorseTopShop schreef:Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders
In de 1e zit sowieso geen teddy voering, in die van hkm gok ik ook niet.
Je hebt ze in 2 uitvoeringen. Met en zonder bont.Air schreef:Warm? Mwah, niet zo warm als mijn thermolaarzen, maar ik zou er wel dikke sokken in aan kunnen hebben.
Bij mij vielen ze groot.. heb altijd 40, van deze 39 en dan zijn ze nog ruim genoeg.
Zijn trouwens gewoon waterdicht, weet natuurlijk niet of ze ook nog waterdicht zijn als je er echt mee in een vijfer gaat staan ofzo(zonder dan natuurlijk via de bovenkant water in je laars te laten lopen)