welke outdoor laarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:07

nou daar ben ik dan wel jaloerx op... wij hebben dubarry's die wr 3 keer hebben moeten laten maken omdqt de zool of voering losliet, en telkens tegen torenhoge prijzen... echt 60 euro per paar ofzo terwijl we 4 of 5 paar hebben !

Margje

Re: welke outdoor laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:29

Waar had je ze gekocht dan? Dat scheelt ook wel, ik had ze van een erkende dealer die er geen enkel probleem van maakte. Hij heeft ze naar de fabriek teruggestuurd, daar concludeerden ze dat er niks aan te doen was en het waarschijnlijk een fabricagefout was.

Die H2O bag bij Agradi zag ik ook, dat is wel handig in de winter!

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 20:58

ik vindt die van agradi enz erg mooi en ook een leuk prijsje, nadeel is dat ik een vrij dikke kuit heb (40cm omtrek) en dat ik dit soort laarzen dus niet pas, weten jullie welke laarzen wel zo hoog zijn en dan ook nog verkrijgbaar in 36/37. Ik baal er elke keer van dat ik dit soort laarzen niet pas terwijl ik ze super gaaf vindt. Wie o wie weet raad. :D :D

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:07

El_Paso2009 schreef:
ik vindt die van agradi enz erg mooi en ook een leuk prijsje, nadeel is dat ik een vrij dikke kuit heb (40cm omtrek) en dat ik dit soort laarzen dus niet pas, weten jullie welke laarzen wel zo hoog zijn en dan ook nog verkrijgbaar in 36/37. Ik baal er elke keer van dat ik dit soort laarzen niet pas terwijl ik ze super gaaf vindt. Wie o wie weet raad. :D :D

Zo dik is je kuit toch niet? :)

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:12

dank voor je compliment hoor, maar ik kan met geen fatsoen een normale laars aan, ook niet in een normale schoenwinkel. Het is maar 1 punt wat precies op het midden van mijn kuit is en daarna gaat het wel weer normaal zeg maar, maar bijvoorbeeld de laarzen van de ANWB krijg ik niet aan, ja met schoenmaat 39 is de kuit goed maar de voet niet, moedeloos wordt je ervan hoor.

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:37

En zooltjes erin en zo'n speciaal ding in de neus van je laars? Zodat je laars kleiner is? :)

El_Paso2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:39

zooltjes erin zou kunnen, maar zo'n ding bij de neus kan best wel werken, maar ik ben niet zo groot dus dan lijk ik net de gelaarsde kat met een grotere voetmaat :+ :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:45

HorseTopShop schreef:
Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders ;)

In de 1e zit sowieso geen teddy voering, in die van hkm gok ik ook niet.

Warm? Mwah, niet zo warm als mijn thermolaarzen, maar ik zou er wel dikke sokken in aan kunnen hebben.
Bij mij vielen ze groot.. heb altijd 40, van deze 39 en dan zijn ze nog ruim genoeg.
Zijn trouwens gewoon waterdicht, weet natuurlijk niet of ze ook nog waterdicht zijn als je er echt mee in een vijfer gaat staan ofzo(zonder dan natuurlijk via de bovenkant water in je laars te laten lopen :+)

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 22:58

Air schreef:
HorseTopShop schreef:
Die 3 komen allemaal uit dezelfde fabriek. Zijn identiek aan elkaar alleen het merkje erop is anders ;)

In de 1e zit sowieso geen teddy voering, in die van hkm gok ik ook niet.

Jawel hoor, er zit gewoon bont in. Denk je dat ik dat zomaar sta te verzinnen? ;) Je hebt ze in 2 uitvoeringen. Met en zonder bont.
Kijk maar: http://www.hkm-sportsequipment.eu/avant.cms/shop/artikel.php?gruppe=Suche&search=belmond&x=0&y=0

Air schreef:
Warm? Mwah, niet zo warm als mijn thermolaarzen, maar ik zou er wel dikke sokken in aan kunnen hebben.
Bij mij vielen ze groot.. heb altijd 40, van deze 39 en dan zijn ze nog ruim genoeg.
Zijn trouwens gewoon waterdicht, weet natuurlijk niet of ze ook nog waterdicht zijn als je er echt mee in een vijfer gaat staan ofzo(zonder dan natuurlijk via de bovenkant water in je laars te laten lopen :+)

Ik snap niet welke jij dan hebt hoor. Ze zijn heel erg warm.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 18:14

Als er 2 versies zijn heb ik toch gewoon gelijk? 1e is van divoza, 3e is van hkm. Bij die 2 staat niet dat er teddy voering in zit. En dat zit er ook niet in die van mij.