Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Nibbit schreef:Hoe oud is de echte Americo?
Ik vond m wel een beetje stram lopen nl
Beest heeft wel een ontzettend lieve en gemoedelijke uitstraling
Anoniem schreef:Lauratje_88 schreef:Het paard van sinterklaas heet Slecht weer vandaag niet Amerigo
En brabanders blijkbaar. Ik noem hem namelijk ook Amerigo en net even na vraag gedaan maar mijn zus zegt ook Amerigo
klotshtiduj schreef:Anoniem schreef:En brabanders blijkbaar. Ik noem hem namelijk ook Amerigo en net even na vraag gedaan maar mijn zus zegt ook Amerigo
Als je goed leest dan noemen de belgen het paard "slecht weer vandaag".... en de nederlanders (inclusief brabo's) noemen het paard "Amerigo...

klotshtiduj schreef:8nnemiek schreef:
Als je dit bericht GOED doorleest, dan zijn dus beide (oude en nieuwe) echt overleden......
Dus alle paarden die nu ingezet worden, zijn "nieuwe"....
Bzoem schreef:Wil er een 'belg' mij uitleggeven over de naam van het paard?
Hoe kom je op 'slecht weer vandaag'
Yellomofoon schreef:Bzoem schreef:Wil er een 'belg' mij uitleggeven over de naam van het paard?
Hoe kom je op 'slecht weer vandaag'
Ahaaa, wij hebben een superleuk sinterklaasprogramma op tv met Bart Peeters, en de sint vertelde Bart eens dat Slecht weer vandaag zo heet omdat hij geboren was toen het slecht weer was en dat de sint toen aan de piet vroeg hoe ze het paard gingen noemen maar de piet had verstaan dat de sint zei: wat voor weer het was, en daarop zei hij "Slecht weer vandaag"...
zoiets was het toch haha
Volgens mij werd het altijd op Ketnet uitgezonden, toch? Keek ik vroeger ook naar.
Zoiets kan ik me nog vaag herinneren, dat ie hinikte