Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
opisop_shop schreef:Als je het paard als eigen kan beschouwen op de dagen dat je hem traint, is het toch logisch dat je op die dag ook de stal doet als dat zo uitkomt qua mestbeleid?Tenzij het echt een goede ruiter betreft waar je paard met sprongen mee vooruit gaat en echt veel beter van wordt. Maar de gemiddelde (L-)ruiter hoeft het toch zeker niet zo hoog in de bol te hebben dat dit teveel gevraagd is?
Een aantal eisen die ik zou hebben;
- minimaal 18jaar, ook ivm het uitbrengen op de wedstrijden
- lessen op eigen kosten
- minimaal L-niveau en ervaring met jonge paarden
Klassering alleen zegt gewoon niet zoveel... Mensen die vele jonge paarden doorrijden/corrigeren kunnen ook L1 als max. behaald niveau hebben
). In dat geval moet je dus toch minimaal gaan denken aan een ruiter met enige potentie die onder begeleiding het paard toch steeds een stapje verder kan en wil brengen. troi schreef:Het klinkt mij eigenlijk in de oren alsof je iemand zoekt die je paard kan opleiden. Ik zou het dan niet onredelijk vinden daar iemand een vergoeding voor te betalen. Weet je direct dat iemand het serieus neemt en er ook met regelmaat mee aan de slag zal gaan.