regenbroek

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:19

suuzepuus schreef:
gewoon proberen!! ik heb het heel vaak gedaan en nooit problemen mee gehad. rainlegs lijken me alleen te doen bij een klein beetke regen. flinke buien gaat niet denk ik!!

Nee, mijn paard schrok niet toen ik opstapte. dat ding is neon opanje ook nog!! mja heb brave paarden...

paarden zien oranje niet als oranje..... :P

pamelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:29

ik rij ook met rainlegs, vind het echt fijn rijden, je merkt er niks van, er komt geen regen en wind doorheen, ze steken over je knie af, het water loopt niet in je broek, en heb je ze niet nodig dan rol je ze op tot je middel, daar merk je ook niks van met rijden.

Queiito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:31

Ik rij ook altijd met rainlegs aan.
Het water loopt niet in je broek hoor ;) Tenminste, niet als je gewoon je eigen maat draagt. Ik had eerst een maat L aan (geleend van mn vader), maar daar liep het dus wel gewoon langs :+. Nu draag ik gewoon een S'je, en heb ik daar helemaal geen last meer van.

Wat ik ook prettig vind aan de rainlegs, is dat je ze als 'riem' kan dragen. Als het dan opeens gaat regenen kan je ze snel uitrollen en heb je lekker droge benen. :D

Lord_Ik

Re: regenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:37

Bij mijn rainlegs krijg ik uiteindelijk met veel regen toch natte benen hoor :P
Het stuk onder m'n rainlegs niet, maar het loopt in mijn zadel waardoor mijn zadel nat wordt en mijn broek langs de onderkant dus ook, en onder mijn knieën, waar de rainlegs stoppen wordt mijn broek ook nat ...
Ik ben nog steeds op zoek naar een regenbroek :P geen idee waar je die 'normale' dingen kan halen :') .

NaborahJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 17:18

Wendy1978, welk merk zijn de rainlegs die je op de foto draagt?
En wat rij je op een ongelofelijk mooi paard :oo

pamelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 19:44

rainlegs zijn rainlegs, daar is geen merk van volgens mij, wel verschillen.
ik hoorde van een IJslander rijdster: de motorpakken van de Aldi zijn super om mee paard te rijden. ik weet alleen niet wanneer die in de aanbieding zijn, opletten dus.