Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jolin schreef:Evony schreef:niet zozeer BE rijbewijs, wel mijn B, kan prima rijden maar naar 3 keer nog niet geslaagd. Word er moedeloos van.
Succes joh komt vast wel goed
En jij red het ook wel hoor, we moeten gewoon doorgaan en 1 x vaker opstaan dan vallen.
Het zijn juist de steuntjes in de rug die goed doen!

jolin schreef:Urielle,
En ik was al van plan naar Belgie uit te wijdenIk woon niet zooo ver van belgie.
annastasia schreef:Nee, de mijne ging niet mee.
Wat ik wel grappig vond was dat ik dezelfde examinator had als bij m'n B toen 2 jaar geleden.
Ir111 schreef:annastasia schreef:Maar feit is wel dat je vaak eigenlijk al een minnetje achter je naam hebt staan als je zegt dat je met een paardentrailer gaat rijden.
Want?
Ik had eerder het idee dat het andersom was. Oh, ga je met een paardentrailer rijden, nou veel plezier dan maar meisje!

Skyka schreef:Op dit moment hebben wij gelukkig een combinatie waarbij ik geen E nodig ben. Maar als dat ooit wel zo is dan vrees ik met grote vreze dat ik het niet ga halen.
stefanvi schreef:Skyka schreef:Op dit moment hebben wij gelukkig een combinatie waarbij ik geen E nodig ben. Maar als dat ooit wel zo is dan vrees ik met grote vreze dat ik het niet ga halen.
Reken er maar op dat dat op korte termijn het geval gaat zijn.
Ze zijn bezig steeds meer regels te generaliseren zodat deze gelijk zijn met de rest van Europa.
De uitzonderingen voor aanhangers boven de 750 kg waarmee nog met B gereden mag worden vervallen dan.
Zoals het er nu naar uitziet zal dit in 2012 worden veranderd.
Als je slim bent zorg je ervoor dat je op niet al te lange termijn je BE reeds gaat halen. Niet alleen hoef je dan niet meer iedere keer moeilijk te doen en te rekenen.
Maar meer nog vanwege het feit dat wanneer deze regelgeving veranderd wordt, jij niet de enige bent die opeens een BE rijbewijs nodig heeft, maar nog een paar duizend mensen. Hier spelen de rijscholen uiteraard leuk op in door de prijzen een beetje op te krikken.
jolin schreef:Ik voel me toch een stuk sterker na al jullie berichten, ik ga er toch weer voor hoor. Heel erg bedankt, ennuh...tips blijven welkom, want ik ben er nog niet!
annastasia schreef:Inderdaad daar heb je weer zo'n muts.
Wat moet een vrouw anders met d'r E-rijbewijs?
In de meeste gevallen voor een paardentrailer.
Dan denken ze vaak wel, och die bakt er niets van.
En niet een vooroordeel.
Maar vaak genoeg gehoord van instructeurs.
Examinator ging achterin zitten, rijleraar zat naast me zoals altijd. Examinator heeft onderweg geen woord gezegd, zat rustig om zich heen te kijken en af en toe wat op te schrijven, dus het was eigenlijk hetzelfde als de normale rijlessen. Ben dan ook in 1x geslaagd en had ook niet anders verwacht.