Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
cassandravh schreef:eeen vriendin van mij die heeft een vrachtwagen, hier staan de paarden op zaagsel in een soort bak,
daarvoor staat een grote kast waar we al onze spullen in kwijt kunnen!
de paarden hebben ongeveer de ruimte van een stal, erg fijn voor hun dus bijv. voor op wedstrijd!
xxxx

papagroom schreef:die atec is een mooie kar....en idd wij denken ook sterk aan een rotvrije constr....alu of poly dus.....is zo'n xl een beetje betaalbaar?
een vrachtwagen is idd geen optie..heb geen grootrijbewijs en het hele gezin moet meekunnen.
Royallady schreef:papagroom schreef:die atec is een mooie kar....en idd wij denken ook sterk aan een rotvrije constr....alu of poly dus.....is zo'n xl een beetje betaalbaar?
een vrachtwagen is idd geen optie..heb geen grootrijbewijs en het hele gezin moet meekunnen.
Denk er dan wel om dat bij de meeste polyester trailers er hout tussen de buitenste en binnenste laag zit. Indien daar vocht tussen komt gaat het rotten....

En er past lekker veel in de zadelkamer. Trailer is ook goed voor andee doeleinden te gebruiken, aangezien je de achterklep ook opzij open kan doen. Zo hebben we er ook al eens een moeilijk ladend paard ingekregen. texelse schreef:oei, durf het bijna niet te zeggen...... maar buiten een "hotra-hater" ook geen fan van I-for. Op papier waren we dat wel, tot we echt goed gingen kijken. Heel veel handigheidjes, maar de verwerking van het kunststof in de sluiting bij o.a. de achtdeurtjes vind ik heel vreemd en absoluut niet stevig overkomen, en als je er achterin gaat staan tijdens het rijden, dan weet je wat je paard meemaakt. Niet prettig dus.
Er is vorig jaar (? 2 jaar geleden) ook een paard op de A7 in de buurt van Drachten tijdens het rijden aan de voorkant uit een nieuwe I-for gesprongen, of hoe je dat ook moet zeggen. Dat was een vrij nieuwe, en die heb ik zien staan na het ongeluk bij de dealer waar de trailer gerepareerd moest worden, en toen ook weer dingen gezien waarom wij niet voor een I-for kiezen. Maar er zijn natuurlijk ook heel veel mensen heel tevreden over hoor. Dat is denk ik met alle merken en types. De een vindt het niets, en de ander zweert er bij.
. Vindt inderdaad de oude ook mooier.

)