Ook erv met pension/privé stallen die wanprestatie's leveren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:23

€400,00 per maand dan zal het wel goed zijn??

Vindt dat echt belachelijk.
De luxe kan jezelf uitzoeken en je kan het zo duur maken door de faciliteiten die er aanwezig zijn en dat die betaald moeten worden is meer dan logisch.
Bij mij staat voorop dat mijn paard het goed heeft en dat ze goed hooi krijgen, goede brok en een schone stal natuurlijk en dagelijks weidegang maar dat lijkt mij een vrij normaal en niet iets bijzonders.

Ben zelf er vaak tegenaan gelopen dat de pension eigenaren het zelf altijd zo goed weten wat er voor je paard wel en niet goed zou zijn zeer irritant!

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:26

Paaarden de dupe heb ik nog wel een leuk voorbeeld van een stal eigenaar had op het bord geschreven dat wanneer er nog iemand zou roken in de kantine (waar hij geen problemen mee had in eerste instantie) en hij wist wie dan kreeg het paard geen eten meer :(
Denk dat je dan toch moet gaan nadenken of je wel helemaal gezond bent en wel het goede vak ben gaan uit oefenen???

AnnemiekvM

Re: Ook erv met pension/privé stallen die wanprestatie's leveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 11:47

Ik ben dan heel blij waar Tommie staat!
Hij komt niets te kort.

Maar als ik ergens zou staan waar dat niet zo was, dan zou ik gelijk op zoek gaan naar een andere stal.

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 14:00

devine schreef:
Paaarden de dupe heb ik nog wel een leuk voorbeeld van een stal eigenaar had op het bord geschreven dat wanneer er nog iemand zou roken in de kantine (waar hij geen problemen mee had in eerste instantie) en hij wist wie dan kreeg het paard geen eten meer :(
Denk dat je dan toch moet gaan nadenken of je wel helemaal gezond bent en wel het goede vak ben gaan uit oefenen???

Dat is zo'n leuk machtspel wat ze dan gaan spelen en gewoon over de rug van een paard, laffaard.
Dan ben je inderdaad het foute beroep gaan doen, bah bah.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 14:08

Voor die 400,- komt je paard niet buiten devine. Wilde zo graag m'n paard bij ons in het dorp stallen maar de een kost 385,- de ander 350,u dan heb je er nog eentje in het dorp ernaast en die is 410,- maar als ik niet kom staat m'n paard de hele dag binnen dat vindt ik dus niet kunnen.

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 14:11

pfff wat een verhalen zeg.. Mijn paard staat bij een boer, die buiten de koeien, ook al heel zn leven in de paarden zit..
Voordeel was dat ik de stal al kende en al jaren kwam, voor ik mn paard kocht.. Maar als ik zo eens rond kijk, dan staat mijn paard daar wel super goed :D
En tuurlijk ik ben het niet altijd met de eigenaar eens, maar mn paardje staat er goed en dat is het belangrijkste!
Wij hebben geen luxe, maar wel iedere dag weidegang :D

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 14:13

Mag ik als pensionhouder dan beginnen over wanprestaties van pension klanten.
de bak niet mesten voor gebruik
paarden in vieze stallen laten staan
niet ontwormen
weken of zelfs maanden niet komen
niet betalen
etc.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 18:10

Wou het net zeggen, vergeet ook even niet dat paardenvolk erg lastig kan zijn voor een stal eigenaar!!

Ik zou iig nooit een stal willen runnen met al dat gezeik aan je kop!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 19:10

rapido schreef:
Wou het net zeggen, vergeet ook even niet dat paardenvolk erg lastig kan zijn voor een stal eigenaar!!

Ik zou iig nooit een stal willen runnen met al dat gezeik aan je kop!

Maar ook voor de pensionhouder geldt dat ie z'n klanten uit kan zoeken.
Bij ons op stal is het zelfs zo erg dat de stalhouder bij de bestaande klanten vraagt of de potentiele klanten wel accoord zijn.

vblade

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 20:59

Als ik al die verhalen zo lees, ben ik blij dat wij de paarden lekker aan huis hebben staan.
Ik moet er dan weer niet aan denken om hier pensionpaarden te hebben staan.