Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(buiten dat stellen ze vaak wel vragen waarom ik iets doe, maar ze hebben zoiets van jouw paard, je zal t zelf wel weten). Kan echt een hoop schelen hoor! Daks schreef:Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt over mijn paardje maar kan dat niet omdat er niemand in mijn omgeving is met passie voor paarden of dat het hun iets intresseerd, dus zou dan graag mijn verhaal thuis kwijt kunnen maar ook dat gaat helaas niet.

Daks schreef:Heb vanavond te horen gekregen dat mijn vader Daks definitief niet wilt verhuizen puur om het feit dat ze het zielig vinden omdat hij wer verhuisd word.
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat hij het daar beter krijgt en dat zijn maatjes mee gaan, maar ik kan gewoon niet tot ze doordringen.
Ze blijven het zielig vinden.

Daks schreef:Heb vanavond te horen gekregen dat mijn vader Daks definitief niet wilt verhuizen puur om het feit dat ze het zielig vinden omdat hij wer verhuisd word.
Ik heb geprobeerd uit te leggen dat hij het daar beter krijgt en dat zijn maatjes mee gaan, maar ik kan gewoon niet tot ze doordringen.
pinuts schreef:iedereen zegt wel, je bent 24, je betaalt het paard zelf.. maar je woont nog wel thuis, is het omdat je een paard hebt, dat je niet op jezelf woont?? Je ouders zullen wss je inwoning bekostigen, en jouwn paard is ook een deel van hun leven, ik vind dat zij er best wat over te zeggen hebben. Omdat je nog thuis woont, als je nou alleen zou wonen, en een paard zou hebben, ja nee dan niet. Ik snap ze ergens wel.
) maar heb dat soort dingen gewoon zelf geregeld.