En als je zegt dat de oude eigenaaren willen bijspringen als je het financieel niet lukt dan zou ik het doen als ik jou was!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En als je zegt dat de oude eigenaaren willen bijspringen als je het financieel niet lukt dan zou ik het doen als ik jou was!!
) kant op
Nickas schreef:Ja, klopt ook allemaal... en ik ben financieel verder onafhankelijk en woon op mezelf enzo, maar bijv. het feit dat mijn ouders er niet achter staan maakt dat ik toch ook die kanten in het zicht wil hebben ofzo...
Zo van: ik weet dat als Kasper iets mankeert en de dierenarts moet erbij, en ondertussen begeven mijn auto en wasmachine het, dat het dan wat vervelend gaat worden...
Maar de pijlen gaan zo langzaamaan toch wel één (de juiste) kant op

magriet schreef:Let wel dat officieel een dier niet weggeven mag worden. Een symbolisc bedrag van 1 euro voldoet al.
Amalarab schreef:truus1970 schreef:zijn er minpunten aan het hebben van een eigen paard?
alleen financiele, verder weet ik het niet
Zilfstar schreef:En soms emotionele... en er gaat tijd in zitten.
Als je het doet: wel via een contract vast laten leggen bijv over dat bijspringen en voor hun ook mochten de lasten voor jou toch te hoog worden of zij het paard terygnemen etc.
, realiseer je dan goed bovenstaande.

Dus meer nieuws tegen die tijd!