) en ga dan douchen en leg het dan op mijn kamer, waar ik het de volgende dag weer aantrek
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en ga dan douchen en leg het dan op mijn kamer, waar ik het de volgende dag weer aantrek
) en daar laat ik alles liggen tot ik het de volgende dag weer aantrek. Lekker makkelijk
Stelvio schreef:In een hoekje op de badkamervloer gooien
zooo waar!
Maar heb me nu echt aangewend om me gewoon meteen om te kleden op de rommelkamer. Anders ligt ook weer de hele badkamervloer onder de haren en het zand. d0nnaa_dan schreef:Stinkt jouw paard dan zo erg?
Ik hang mijn rijbroek altijd gewoon over m'n stoel in mijn kamer. Dagelijks raampje open en ik ruik echt geen paardengeur in mijn kamer hoor, mijn moeder en rest v/d familie ook niet...
same here! Ik heb een broek soms wel 3 dagen aan zolang die niet echt vies is kan het best! Shirts draag ik wel maar 1x dat vind ik namelijk wel vies.
.
Ik heb een open kast op mijn slaapkamer staan, daar zit een vakje in voor mijn gebruikte rijkleding. Ik vind het eigenlijk niet eens ruiken, mijn laarzen in de gang ruiken meer naar paard en stal.
In de zomer draag ik hem 2 tot 3 dagen, ligt er aan wat ik er allemaal mee doe.
Gooya schreef:Ik ben hier de grootste viespeuk van het stel![]()
Mijn rijbroek gaat pas in de was als ie echt smerig is. (en daar zijn meer dan 3 dagen voor nodig...) 'k blijf anders aan het wassen. Nou heb ik ook geen moeder die klaagt over de stank, dus dat scheelt weerIk heb een open kast op mijn slaapkamer staan, daar zit een vakje in voor mijn gebruikte rijkleding. Ik vind het eigenlijk niet eens ruiken, mijn laarzen in de gang ruiken meer naar paard en stal.
Langer dan 2 weken in ieder geval niet. Truitjes gaan gelijk bij de was, als ik aardig heb lopen zweten . Heb ik niet tot amper lopen zweten, dan gaan ze nog een dagje mee.