wie gaat er allemaal starten in Maarssen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:59

maar wie rijden er verdr dan mee met een pony??

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 18:51

en hoe is het gegaan met jullie?.............
en Agossie, was het nog "lachen"?....

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:36

Met mij ging het prima, was zeer tevreden! Ik heb 159 punten gereden en mijn zus 156!

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:44

zo he! keurig, en dat was jullie eerste wedstrijd? goed hoor!

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 20:46

yep, we hebben allebei 1 proef gereden en allebei winst, dus dat was wel leuk natuurlijk! Ik heb je trouwens nog in de verte zien lopen op het terein... rood haar tegenwoordig??

xxLisaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-03 22:58

ik had geen wp, mn 1e proef ging niet echt goed, hij zag ineens de sloot achter het hekje en wou bij de H de hoek niet door, sprong in galop bijna de ring uit en maakte allemaal wissels in galop en met contra galop en was aant ontploffen maar over mn 2e proef was ik zelf heel tevreden voor zijn doen, kwam niet omhoog met travers en dat soort dingen, en ontplofte niet, paar keer volte te groot en paar kleine foutjes maar ik was mn 2e proef tevreden over hem, ook omdat ik hem nu anders train dus verwachtte ik niet gelijk een wp en hij heeft wat tijd nodig om te snappen wat de bedoeling is...
maar ik ben niet bij de prijsuitrijking gebleven die was kwart over 10 ofzo en voor ons is het een uur rijden dus zijn we om 9 uur al naar huis gegaan, in de m2 vond ik niemand echt een super proef rijden voor zover ik gezien had... er waren er maar 2 waartegen ik moest omdat de anderen te laat waren omdat er een ongeluk gebeurd was ofzo?? we kwamen wel allemaal brandweer autos en politie tegen...