Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Had er ook een dekje bij besteld maar die hadden ze gelukkig wel al eerder verzonden. Eerst werd ik nog wel redelijk geinformeerd maar hoe langer het duurde, hoe minder. Elke keer werd de verwachte datum weer vooruitgeschoven enz. Ik bestel er niet snel weer wat.
,jaha blijven op de centjes letten.
...maar goed dit ging toch om een bedrag van heb ik jou daar..maar daar gaat het niet om..heb januari besteld en maart zouden we de weiden laten afrasteren..jaha niet dus geen materiaal...maar de paarden zouden in april op transport gaan en dan moest toch echt alles af zijn..de stallen werden ook niet op tijd geleverd was dan wel door ander bedrijf maar was er klaar mee
, en dus zat ik toch wel in de piepzak, ik koop er echt ook nooit meer iets..dan rij ik liever een uur waar ik het zo op kan halen. Maar goed het is goed gekomen door mensen die hun wel aan hun woord houden. Trouwens wel een lange reactie...pfffff.. 

_Saar schreef:Jeetje wat veel negatieve ervaringen! Doos op de stoep zetten is helemaal belachelijk! Vanaf april op je spullen wachten ook trouwens. Misschien dat ze alles nu wat meer op orde gaan brengen.