17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

T3mptati0n

Re: 17-08 hoofdstel besteld en betaald, nog steeds niet binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:06

Ik heb ook 3 maand geleden een hoofdstel besteld bij Agradi. Midden oktober stond erbij dat hij dan geleverd werd. Het is nu begin november, en heb vanmiddag mailtje gehad dat hij opgestuurd is. Voor mij ook geen Agradi meer.

_Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:06

Ik heb ook dikke 2 maand lang moeten wachten op een singel :o Had er ook een dekje bij besteld maar die hadden ze gelukkig wel al eerder verzonden. Eerst werd ik nog wel redelijk geinformeerd maar hoe langer het duurde, hoe minder. Elke keer werd de verwachte datum weer vooruitgeschoven enz. Ik bestel er niet snel weer wat.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:11

IK heb ook een keer bescherming besteld, stond direct leverbaar.
In jan besteld, eind maart binnen gekregen.. koop er nooit meer iets!!

SorpresaKyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:28

Goh dacht dat het aan mijn ongeduld lag..ik heb toen wij hier de boerderij kochten alle afrasteringmaterialen en drinkbakken en noem maar op bij hun besteld...omdat er toen zoveel korting was :P ,jaha blijven op de centjes letten. }> ...maar goed dit ging toch om een bedrag van heb ik jou daar..maar daar gaat het niet om..heb januari besteld en maart zouden we de weiden laten afrasteren..jaha niet dus geen materiaal...maar de paarden zouden in april op transport gaan en dan moest toch echt alles af zijn..de stallen werden ook niet op tijd geleverd was dan wel door ander bedrijf maar was er klaar mee :( , en dus zat ik toch wel in de piepzak, ik koop er echt ook nooit meer iets..dan rij ik liever een uur waar ik het zo op kan halen. Maar goed het is goed gekomen door mensen die hun wel aan hun woord houden. Trouwens wel een lange reactie...pfffff..

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:00

Wel jammer want ik was altijd erg tevreden over Agradi maar ze gaan aan hun eigen succes ten onder!

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 20:21

Ik heb het hoofdstel binnen! Ben er wel erg blij mee, morgen maar passen :)
Wel jammer hoor, Agradi raakt op deze manier wel klanten kwijt.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:25

Jeetje, tot nu toe heb ik goede ervaringen met Agradi. Heb deze week een pessoa hulpteugel en dekenstang besteld. Passoa was direct leverbaar, de stang verwachten ze tussen 4 en 18 november... als ik dit zo lees hoop ik dat ik het wel binnen krijg. Ook al betaald inderdaad!

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:52

Het hoofdstel heb ik nog niet gehad. Misschien morgen?

Ik moet alleen werken dus het is niet te hopen dat ze de doos op de stoep neerzetten zoals de vorige keer.
Iedereen kan het dan zonder een enkel probleem meenemen.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:03

Ik heb 2 weken terug een aantal kleine spulletjes besteld. Toen ik het na een paar dagen nog niet had ben ik gaan kijken bij mijn gegevens.
Daar stond dat het medio dec geleverd zou worden, omdat er sokken niet waren en pas dan geleverd werden.
Ik heb een mailtje gedaan en kreeg binnen een uur een telefoontje dat ik iets anders kon uitzoeken qua sokken die er wel waren. Dat heb ik gedaan.
Nu een dikke week verder zie ik bij mijn gegevens dat het tussen 6 en 9 november geleverd gaat worden...

Maar nu ga ik m wel knijpen hoor..

Het was niet veel en rond de 30 euro, maar wel artikelen die ik nodig heb bij de verzorging vna mijn paarden.

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:11

Zo daar heb je wel heel lang op moeten wachten!
Vind op zijn minst dat ze er presentje bij hadden kunnen doen voor de vertraging.

Hopen dat die past! Ik heb de HH Crystal wave (Zal ongeveer ze zelfde zijn). En die viel echt ontzettend groot!

Zilvermoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:23

Hier nog iemand. Ik heb ergens in april zadeltassen besteld en betaald en nog niet ontvangen. Emails heen gestuurd en kreeg als antwoord dat ze nog niet binnen waren en zogauw ze dat wel waren stuurden ze het direct op. Tenzij ik anders wou dan kreeg ik mn geld terug.

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:26

Jeetje, wat een verhalen.
Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij Agradi, en alles was altijd keurig optijd binnen :)

_Saar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-10 09:31

Jeetje wat veel negatieve ervaringen! Doos op de stoep zetten is helemaal belachelijk! Vanaf april op je spullen wachten ook trouwens. Misschien dat ze alles nu wat meer op orde gaan brengen.

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:45

Ik had laatst een bit besteld, kreeg na een dikke week een mail dat het nu niet leverbaar was( twee weken levertijd) Ik heb toen telefonisch de bestelling geannuleerd. Kreeg meteen het geld teruggestort en de rest van de bestelling werd een dag later bezorgd.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 09:51

_Saar schreef:
Jeetje wat veel negatieve ervaringen! Doos op de stoep zetten is helemaal belachelijk! Vanaf april op je spullen wachten ook trouwens. Misschien dat ze alles nu wat meer op orde gaan brengen.

Het probleem is dat het juist steeds erger aan het worden is.
Ik weet dat het niet goed gaat bij Agradi. En het is eigenlijk ook logisch.

Als jij je rekeningen niet kan betalen, krijg je ook niet meer uitgeleverd. En als zoveel mensen hun bestelling annuleren omdat het te lang duurt, zullen er nog minder rekeningen betaald kunnen worden, maar de producten zijn wel al besteld dus moeten toch betaald worden zonder dat er geld binnen komt. Je kan het duidelijk zien aan dat de levertijd steeds uitgesteld wordt.

Want je kan mij niet wijsmaken dat er 6 weken levertijd zit op een product die ik met 3 dagen in huis heb.
De spullen zijn gewoon op voorraad bij de leveranciers, maar als je je openstaande facturen niet betaald, krijg je ook geen spullen meer.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:20

Vanaf wanneer mag je een bestelling gaan annuleren dan? Want ik heb eigenlijk de spullen gewoon nu nodig en dan kan ik beter ergens anders gaan kopen. Dan maar iets duurder uit zijn en het wel meteen hebben. Maar ik heb de bestelling EN betaling vorige week pas gedaan... Moet ik nou afwachten tot na 18 nov (de termijn wat zij bij mijn status neer hebben gezet)? Moet ik totaal 30 dagen de mogelijkheid geven? Of kan ik nu al annuleren en geld terug vragen?

Ergens anders kopen en als spullen komen terug sturen vind ik ook weer not done eigenlijk...

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:55

@ Zilfstar: In principe heb je tot 7 dagen na bestelling de mogelijkheid om de bestelling te annuleren. (Zichttermijn) En anders na die 30 dagen weer. Je kan vragen of ze het willen annuleren. Ik denk niet dat ze er moeilijk over doen.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 11:34

O jee. Ik heb ook een bestelling staan die nog niet is uitgeleverd ivm niet op voorraad.

Tot nu toe is het altijd goed gegaan. Ik ga er nu nog maar vanuit dat ook deze bestelling uiterlijk maandag binnen is.
Zo niet, laat ik weer van me horen...

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:24

Ik heb net ingelogd bij Agradi om de levering te checken en nu is de leverdatum voor de 2e keer een week opgeschoven :+
En dat vanwege een HH longeersingel die volgens mij gewoon leverbaar is vanuit HH.

Excuus dat ze geven is dat het nieuwe systeem nog niet helemaal goed werkt. K..smoes dus.

Als het volgende week voor vrijdag niet binnen is, ga ik de bestelling afmelden en zijn ze mij als klant kwijt.....

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 12:55

Help...

Heb ik v/d week net mijn eerste bestelling geplaatst bij Agradi. Er is één product niet op voorraad en de levertijd staat tussen 3 en 6 november. Maar even in de gaten houden, maar heb er zo weinig vertrouwen in. :oo

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 16:59

Mijn order is nu ook weer verschoven naar tot 23 november :(

Ga ze zo bellen... en dan zijn ze mij ook kwijt.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:01

erg vervelend. wat zeiden ze aan de telefoon?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:08

Keurig te woord gestaan! Product was niet leverbaar... Heb het nu vervangen door een ander dekenbeuegel. 2 euro duurder, WEL op voorraad en iets ruimer (20 cm ipv 14 van de muur af). (Die demontabele sloopt mijn paard namelijk)
Moet nu even dat verschil overmaken en dan wordt mijn bestelling in orde gemaakt.

Zal me wel 2 keer extra achter de oren krabben eer ik daar iets weer ga bestellen. En nu nog afwachten hoe snel ik dit heb natuurlijk.

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 17:26

okee. wel dom dat ze dan geen mailtje sturen of even bellen ofzo. zo kun je natuurlijk erg lang blijven wachten. oke, hoop voor je dat die wel snel gelevert word. nare ervaring zo.

ukoldaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 18:37

Owjeetje, ga het maar goed in de gaten houden dan zeg!