Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gomir schreef:Ik heb bij één wedstrijd startgeld moeten betalen terwijl ik niet kon starten omdat ik mijn paard net verloren had aan koliek. Bovendien is er iemand van de wachtlijst in mijn plaats gestart dus de vereniging liep geen inkomsten mis. Heb de rekening keurig betaald, maar heb nooit meer gereden bij de betreffende vereniging...
Alle andere verenigingen waren trouwens heel coulant en daar hoefde ik geen startgeld te betalen
gomir schreef:Ik heb bij één wedstrijd startgeld moeten betalen terwijl ik niet kon starten omdat ik mijn paard net verloren had aan koliek. Bovendien is er iemand van de wachtlijst in mijn plaats gestart dus de vereniging liep geen inkomsten mis. Heb de rekening keurig betaald, maar heb nooit meer gereden bij de betreffende vereniging...
Alle andere verenigingen waren trouwens heel coulant en daar hoefde ik geen startgeld te betalen
Chessie schreef:De pest is een beetje dat de kosten voor de vereningingen ook erg zijn gestegen (hogere afdracht KNHS, prijzen zijn duurder) en als je je binnen een week van te voren afmeld is alles al aangeschaft en meerdere jury´s geregeld..
Dat is ook de reden waarom wij tegenwoordig mensen vaker toch laten betalen (afh idd van reserves en reden).
Heb ook regelmatig meegemaakt dat mensen af gingen melden zodra ze wisten welke jury er kwam..
Lia_ schreef:Ik heb in Arnhem zelfs moeten betalen toen mijn schoonvader 2 dagen voor de wedstrijd overleed en dat ging ook nog dmv een brief met een heel naar toontje in de trant van "omdat je niet op bent komen dagen op onze wedstrijd..." terwijl ik gewoon netjes afgebeld heb en de reden verteld heb.
Ben er daarna nooit meer geweest
kohtje schreef:Heb een keer moeten betalen . Ik had afgezegt omdat we droes op stal hadden. Ik moest betalen want ze vonden dat ik toch gewoon had kunnen starten want wie zegt dat het besmettelijk is.
Ik vind dat je niet hoeft te betalen als er een invaller is. (die is er bijna altijd) Of bv 5euro betalen als je drie dagen voor de wedstrijd af belt.

netjes gebeld en rede uitgelegt. kreeg helaas wel de rekening, ook nadat we gebeld hadden naar hun
overigens niet betaald, mensen kijken me nog altijd vreemd aan en zie ze er, heel eerlijk gezegd, nog wel voor aan dat ik dit jaar, 3 jaar nadien, mijn prijzengeld met ander paard niet gekregen heb...