Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alane schreef:Karreman schreef:Wat ik heb begrepen is dat ze nog steeds gemaakt worden voor de aziatische markt alleen het schijnt dat ze niet meer aan de europese milieu-eisen kunnen voldoen en daarom worden ze hier niet meer verkocht.
Toch wel vreemd als het Ssangyong failliet zou zijn?
Ze hebben in een failliesement verkeerd, de Nederlandse en Belgische importeur zijn beide failliet..
Maar de nieuwe korrando is zekerweten voor ook voor de europese markt beschikbaar.
En voor de onderdelen van mijn korrando zijn we door een NL-dealer gewezen op een duitse dealer hier in de buurt... dus geen problemen
mellamoshan schreef:Als ik het zo lees zijn er best wat mensen die nogal problemen hebben met deze auto's... Zat er juist ook wat naar te kijken...
Petpet schreef:Ik weet dat LandRover inder een minder goede auto is. Althans het zijn goede auto's, alleen hebben héél vaak reparaties. Een kennis is manager in landrover en volvo garage, een wereld van verschil tussen die twee. Een landgrover is alleen gewoon een super liefhebbersauto!!

Petpet schreef:Ik ben op zoek naar een goede auto, die niet duur is in onderhoud en die redelijk zuinig rijdt
Nu ben ik uitgekomen op een ssang yong.
Ik zou graag wat ervaringen over kosten en over het rijden met een dergelijke auto hebben!
Heeft er iemand een ssang yong (korando, musso, rexton...)?
MarcR schreef:Petpet schreef:Ik ben op zoek naar een goede auto, die niet duur is in onderhoud en die redelijk zuinig rijdt
Nu ben ik uitgekomen op een ssang yong.
Ik zou graag wat ervaringen over kosten en over het rijden met een dergelijke auto hebben!
Heeft er iemand een ssang yong (korando, musso, rexton...)?
Ik ken iemand die een rexton had, nieuw gekocht en na een dik half jaar heeft ze hem verkocht omdat ze het ene probleem na het andere had.
Ik zou je willen adviseren om eens bij Subaru naar de Forester diesel te gaan kijken, hij voldoet aan jou eisen.