In B proef juist de tijd voor overgangen, toch?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:23

Wat me is opgevallen is dat er kennelijk zo slecht gelezen wordt.
TS zegt in haar OP eerst dat er op de coupon stond "wat laat" en even later "te laat".

Tijdens het jureren maak ik in de cijfering een duidelijk verschil tussen het eerste en het tweede. Laat ook altijd zorgvudig het een of het ander noteren.
'Wat laat' zou bijvoorbeeld dan op een vijf kunnen uitkomen, terwij 'te laat' echt duidelik te laat is, en een vier kan worden.

edit: typo

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:29

Ik had deze overgang afgelopen weekend naar mijn mening ook te laat gemaakt wij waren namelijk al VOORBIJ X! Had hier een toch nog een 5 aan overgehouden, waarschijnlijk omdat de overgang erg goed ging?!

Ook mijn instructeur zegt mij dat ik de overgang al in de wending moet rijden.
Dadelijk weer op wedstrijd, dus dan die proef 6 maar weer rijden misschien dat het dit keer netter gaat :Y)

EL4a1990

Re: In B proef juist de tijd voor overgangen, toch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 09:34

Ik had laatst dezelfde oefening opwedstrijd en ik reed de overgang in de wending en kreeg als commentaar dat het na de wending moest!

anonymous1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:06

Zo..... wat een reacties. Bedankt.

Het is voor mij nu duidelijk dat de overgang IN de wending plaats hoort te vinden. Dit was voor mij niet duidelijk, maar is het nu wel. Ik ging er vanuit een nette wending te rijden om DAARNA mijn overgang te maken, een kwestie van een verkeerde interpetatie van mijn kant dus. Of mijn oefening verder een 8 of 7 waardig was geweest, daar waag ik me niet aan, doet er verder ook niet toe, voor mij is het nu helder.

Maar als ik zo lees ben ik niet de enige die hier niet van wist. Volgende keer zal ik het anders uitvoeren.

Dit is dan wel weer vreemd toch?

EL4a1990 schreef:
Ik had laatst dezelfde oefening opwedstrijd en ik reed de overgang in de wending en kreeg als commentaar dat het na de wending moest!