levertijd Divoza

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 17:50

Appieee schreef:
Wat ik vooral irritant vind is dat er op de site staat dat als je op een werkdag voor 12.00 besteld, je het de volgende dag in huis hebt, terwijl dit vaak niet het geval is. Ik had iets dringend nodig en heb het daarom bij Divoza besteld. Vervolgens krijg je dan pas na de betaling etc. te horen dat iets niet leverbaar is en dat het inderdaad drie weken (o.i.d.) gaat duren. In mijn geval kreeg ik hier niet eens bericht over, maar kreeg ik dit te horen aan de telefoon waar ik na twee dagen naartoe belde waar mijn bestelling bleef. Ze zouden er goed aan doen net als bij bijv. Agradi de levertijd al direct te vermelden.

Sindsdien ga ik liever langs en bestel ik sowieso geen artikelen meer die ik snel nodig heb.

Dat heb ik nou ook gehad!
Mijn moeder had een keer een bodywarmer besteld; Kwam pas 1,5 week later en was een verkeerd model.
Sinds dien bestel ik er nooit meer. Bij http://www.piafferuitersport.nl heb ik teminste goede ervaringen en is alles fijn geregeld.

_Vonnie_

Re: levertijd Divoza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:50

Er zijn hele topics gestart met problemen van Divoza,er zijn zelfs bokkers een topic gestart om alle problemen te verzamelen om actie te ondernemen tegen Divoza.

_Vonnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:52

Ik heb er mijn vorige zadel gekocht,en zo slechte service gehad met tussen komst van de dealer Kieffer is het netjes opgelost voor mij nooit meer als het om duurdere dingen gaat.

Danyologic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:18

Ik heb nog nooit iets bij Divoza besteld ga altijd naar Pegasus.. maar heb indd wel vaker gehoord dat mensen problemen er mee hebben!
Echt jammer!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 01:02

Ik heb al best vaak iets besteld bij Divoza via de site maar nog geen enkele probleem mee gehad. Ik kreeg het altijd de volgende dag in huis. Erg netjes al heb ik veel negatieve verhalen gelezen over Divoza.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 08:30

Als iets niet voorradig is, dan is annuleren wel degelijk mogelijk bij Divoza! Je krijgt dan ook gewoon je geld terug wat je betaald hebt ;)

Anita0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-10 18:31

Ik heb helaas nog niet alles binnen :z
het grootste gedeelte moet nog steeds komen

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 18:54

Ja dat kan, misschien heb je dingen besteld waarvan de leverancier moeilijk levert ?
misschien kun je er heen gaan en of bellen?

Anita0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-10 13:45

Heb vandaag weer contact met ze opgenomen het wedstrijdshirt wat ik wilde was niet leverbaar dus smeerde ze me een andere aan die ik niet wil :Y) dus ik hoop dat ik daarvan gewoon mijn centjes terug krijg.
En de zweep die komt in December als goed is..
dus nog even heel geduldig wachten dan maar ;)