Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xJikke schreef:Ik in de zomer meer dat is logisch
En in de lente en herfst 2 of mindr of meer per maand met me verzorgpony.
In de winter doe ik het wel heel weing wegens gladde wegen en dat je niet weet waar je rijdt.
Pinkey schreef:Ilja_1997 schreef:Sneeuw is ook zo gaafjammer genoeg kan die van mij niet skiën met d'r ijzers..
Mag je bij jullie na zonsondergang nog het bos in dan? hier namelijk (helaas) niet..
nee, gelukkig hier geen ijzers, dus gewoon altijd lekker rijden.
Ik reed van de week in het donker in het bos, en de boswachter reed langs en die zei niks dus dan ga ik er van uit dat het mag
xxesxx schreef:Rijden jullie met sneeuw ook nog buiten? Ik ben veel te bang dat we dan uitglijden! (Hij heeft geen ijzers..) Verder rijden mijn vader en ik bijna altijd buiten. Dat is dus 3 tot 5 keer per week.
.

waar ik het wel op aan durf
Vandaag heb ik nog een heerlijke buitenrit gemaakt met iemand die haar paard er ook heeft staan. Mijn paard staat in Drunen op een steenworp afstand van de Loonse en Drunense Duinen, dus ik hoop dat ik toch snel met mijn eigen paardje heel erg vaak van de mooie omgeving en natuur mag gaan genieten!
. renske_13 schreef:Ik wil het liefst ook zo vaak mogelijk buiten rijden(ik heb ook geen bak). Maar de hoeven van mijn pony slijten op dit moment eigenlijk te hard. Ik rijd zoveel mogelijk in de berm, maar dit kan niet overal. Hoefijzers zijn te duur en hoefschoenen denk ik ook. Iemand een oplossing? En kunnen hoeven snel te kort worden, wat zijn dan de gevolgen en hoe weet je precies wanneer ze te kort worden?