[PG] 2 Shetlanders Appaloosa & Zwart

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:05

Die foto's in die advertentie zijn trouwens ook neit van de zelfde shet, kijk maar naar de manenkam op de foto van TS en de laatste foto in de advertentie, wat een bedrieg!

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 21:06

tinkerfunss schreef:
Die foto's in die advertentie zijn trouwens ook neit van de zelfde shet, kijk maar naar de manenkam op de foto van TS en de laatste foto in de advertentie, wat een bedrieg!

Ben benieuwd hoe die pony er in het echt uit ziet, misschien is de plaatser van de advertentie wel een 'bedrieger'?
Laf hoor, andere foto's gebruiken. Ik wed dat geen 1 foto van haarzelf is, en dat ze allemaal van verschillende mensen zijn, onder andere van mij.

Ryjajejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:10

Even melden bij mp dan maar!

Help je hopen dat je nog iets van ze gaat horen! Is vervelend als je niet gewoon even afscheid hebt kunnen nemen, dat blijft toch aan je vreten vind ik.

succes verder, het is dat je ver weg woont anders mocht je mijn shetje wel verzorgen :)

tinkerfunss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:12

Irmy schreef:
tinkerfunss schreef:

Ben benieuwd hoe die pony er in het echt uit ziet, misschien is de plaatser van de advertentie wel een 'bedrieger'?
Laf hoor, andere foto's gebruiken. Ik wed dat geen 1 foto van haarzelf is, en dat ze allemaal van verschillende mensen zijn, onder andere van mij.

de neus van die pony door het hek komt kwa kleur ook niet overheen met de andere pony's, miss even dat nummer bellen, en vragen waarom geen van de 3 pony's met elkaar overeenkomt! :+

tinkerfunss

Re: [PG] 2 Shetlanders Appaloosa & Zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:14

Ow en een shet kan geen a-pony zijn, zoals in de advertentie aangegeven :+ ze valt nu wel heel erg door de mand!

Ryjajejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 21:17

tinkerfunss, goed gezien! ik had eigenlijk alleen naar de "vergelijk" foto gekeken :oo
idd ze valt door de mand, wat iemand eraan vind om zo de boel te flessen???
raar hoor ....

moonday

Re: [PG] 2 Shetlanders Appaloosa & Zwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:07

jeetje wat is die advertentie raar zeg, en heel eng idee dat ze gewoon je foto heeft gestolen.
Misschien kan je langs gaan? of is het erg ver weg? dan weet je wel wie jouw foto heeft gestolen, en dan weet je ook om welke shet het nou gaat.
(oja en bij alle advertentie`s op marktplaats staat over shetlanders staat dat het een a-pony is, dat is gewoon iets raars van marktplaats)

Horse4life10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 16:15

ze komen me erg bekent voor maar ik zou serius niet weten waar ik ze heb gezien:(