Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
robert45 schreef:iedereen heeft dit het liefst contant.
want wat zwart is moet zwart blijven. anders mag je er ook nog belasting van betalen.
SadyLady schreef:Ik vind het namelijk toch niet zo fijn om enkele duizenden euro's over straat te moeten. Maar om het geld over te maken voordat je het paard hebt, is ook niet zonder risico.
pearlie schreef:Ik heb mijn paard contant betaald, oude eigenaresse kwam het paard trouwens brengen, dus stond al in de stal voor het geld over de tafel kwam (bij een kopje koffie). Heb wel laten tekenen dat ik het paard voor het desbetreffende bedrag had gekocht (en dus niet gejat oid...) niet uit gebrek aan vertrouwen, maar gewoon puur voor de zekerheid.
SadyLady schreef:pearlie schreef:Ik heb mijn paard contant betaald, oude eigenaresse kwam het paard trouwens brengen, dus stond al in de stal voor het geld over de tafel kwam (bij een kopje koffie). Heb wel laten tekenen dat ik het paard voor het desbetreffende bedrag had gekocht (en dus niet gejat oid...) niet uit gebrek aan vertrouwen, maar gewoon puur voor de zekerheid.
wat had je in dat 'contractje' staan?
fjordnina schreef:Zo'n cheque zou ik niet aannemen. Stel dat hij ongedekt is, dan heb je geen geld, maar ook geen paard.