Als eerst zou ik inderdaad zeggen dat je paardje je bewust beschermde.
Daarna zou ik me inderdaad bedenken of dat het gunstig is. Geeft dit aan dat je paardje boven jou staat in de rangorde. Ik heb alle reacties even gelezen en weet eerlijk gezegd niet wat ik moet denken..
Ik kan me erin vinden dat leiders geen 'hulp'nodig hebben van anderen, maar aan de andere kant kan ik het me voorstellen dat ze soms toch ook voor een 'maatje' opkomen.
En betreft het oerinsticnt Chaos dat krijg je er niet uit denk ik. Ik denk dat het allemaal wel meevalt betreft 'het paard wezen'. Ik denk dat het allemaal wel aanwezig is. En wij mensen zouden ons ALLEMAAL er meer in moeten verdiepen om hun taal te spreken en niet andersom.
Maar het feit blijft TS jouw paardje is voor je opgekomen en heeft je beschermd en dat moet een fijn gevoel hebben gegeven en een extra dimensie aan je vriendschap met je paard:D
MyLittleLove
Geplaatst: 30-10-10 12:49
Ik denk dat hij dit om jou te beschermen deed.
xjesssicaa
Geplaatst: 30-10-10 20:30
het zou kunnen zijn dat je paard je wil beschermen. of dat hij de rangorde wou bepalen dat deed mijn oude verzorgpony ook altijd daardoor was zij uiteindelijk wel de baas geworden.