Eerste outfit voor begin rijlessen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annemijnn

Re: Eerste outfit voor begin rijlessen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:13

dat setje wat er staat ziet er wel mooi uit en ook voor een mooie prijs.
misschien hebben ze ook wel en andere kleur rijbroek als je niet zo van roze houd.
voor die prijs wat je voor dat setje betaalt , betaal je normaal voor een cap ( goedkope cap) ik zou het doen als ik jou was ! ;)

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:15

decatlhon is betaalbaar en nette kwaliteit.
Je betaalt er enkeld voor de kwaliteit en niet voor de naam.
Nee je kan niet zeggen kijk mij nou met mijn hippe divoza cap maar je betaalt teminste niet zo belachelijk veel.

RV_Hasselt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:55

Bij de Epplejeck zijn inderdaag leuke startjes pakketten.
Met een cap zou ik geen tweede hanse kopen. Het is misschien wel goedkoper! maar je weet de geschiedenis van de cap niet!!!
Oppassen daarmee!

Irisdepieres

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:30

bij sommige ruitersport winkels hebben ze start pakketten bijvoorbeeld bij vroeg op ruitersport en middenbeemster ruiter sport en ootean (www.ooteman.nl) hebben dit ook.
groetjes,

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:35

ik zou ook marktplaats of bokt zelf even afstruinen naar goedkope laarzen en een goedkope broek! de cap zou ik wel nieuw halen, als je eenmal hard gevallen bent, zie je dat niet altijd van buiten. maar van binnen kan het piepschuim dan beschadigt zijn en kan hij nooit meer een 2e harde klap opvangen! ook inderdaad even checken of hij goedgekeurd is, anders is hij ook niet erg veilig. succes met je rijlessen!

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:37

Je kan ook de eerste paar keer een legging/strakke broek aandoen en schoenen met hak en even een cap lenen, om te zien of je het na die paar keer rijden nog steeds leuk vind zodat je een eigen rijbroek/cap/laarzen aan kan schaffen. Bij veel ruitersportwinkels verkopen ze starterspakketjes, die zijn meestal niet zo duur.

Taron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:59

Ik zou geen rubberen rijlaarzen kopen. Die ztten in de winter steenkoud en 's zomers heel warm.
Een betere optie is dan leren jodphurlaarsjes met goedkope kunstleren chaps.

Een cap is tegenwoordig niet zo duur meer. En een rijbroek kan je voor een leuk prijsje op marktplaats of hier op bokt wel vinden. :)

hiempie3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:06

Mischien kan je een cap tijdelijk lenen.
Bij manege`s kijken daar hangen altijd wel advertentie`s van 2e handsspullen.
Marktplaats,speurders afzoeken
In het begin kan je ook met gewone laarzen + strakke broek rijden hoor

Moony_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:46

Decathlon!

voor 11 euro heb je een rijbroek en voor 10 laarzen. caps zijn er ook voor 20 euro ofzoiets.http://www.decathlon.nl als je daarna doorgaat kun je betere spullen kopen ;)

susanne52

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 21:11

ik zou gwn een donkere rijdsbroek doen (wordt niet zo snel vies ;) ) en gwn van die rubberen laarsen met voering is lkkr warm en niet duur ( had ik ook als eerste laarsen) en een gewone cap die je can verstellen is altijd handig *D en het is bijna wel bij iedere paarden winkel te krijgen hoor..

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 09:00

Zoals je ziet wat de andere zeggen, weet je het denk al wel he? Of wil je nog wa info? Ik ben altijd in staat om je te helpen hoor! ;)

Queiito

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 15:46

Ik vind dat Decathlon een goede prijs-kwaliteit verhouding heeft. Ze hebben fijne spullen voor een lage prijs :)