ik ben er wel voor, het voordeel van een weshop die bekend wordt op een gegeven moment is toch wel een stukje betrouwbaarheid wat bij marktplaats of andere particulieren soms toch maar afwachten is. en het is ook fijn om meerdere artikelen bij elkaar aangeboden te zien, dan hoef je niet per ding in overleg etc etc.
of er inkomen uit te halen is is idd de volgende vraag, maar daar kan je achterkomen dmv een ondernemingsplan en een marktonderzoek. e
Sodeletuut
Geplaatst: 23-10-10 12:10
hebben mensen hier intesse in ? Ja zeker, leuk! welke merken zou je kopen ? Maakt niet uit, als het maar niet te duur is. en welke maten? Van kindermaten tot extra groot, dus voor ieder wat wils? welke kleuren? Ik houd van felle kleuren. heb je iets wat je nergens nog gezien hebt maar wel graag zou willen hebben? Dekjes voor onder boomloze zadels, maar dan leuke kleurtjes.
Marigold
Geplaatst: 23-10-10 12:19
het zou leuk zijn als er ook aanbod was van onderdelen (dus sperriempjes enz, losse dingen), en dat er ook goedkope dingen worden aangeboden die echt tweedehands zijn en misschien hersteld moeten worden bijvoorbeeld. niet te snel denken dat niemand er meer belang bij heeft, niet te snel maar wegooien. oja en tweedehands kinderrijkleding zou ook tof zijn, chaps en andere dingen.
Bramasole
Geplaatst: 23-10-10 12:35
Zoals Nickyu al schreef is het erg moeilijk om wit een kleine onderneming op te zetten. Eigenlijk onhaalbaar zoals jij het wil opzetten met tweede hands paardenspullen.
Zwart kun je het wel doen en dan verdien je ook wat maar is niet zo eenvoudig. Je kan dan ook geen zwart op wit garantie geven en bonnetjes uitschrijven. De belastingdienst gaat het niet leuk vinden als jij honderden euro's verdient maar niet opgeeft. En boze klant... en de belastingdienst wordt even gebeld, zo kan het gaan. Houd hier rekening mee, ik zou het je afraden.
Het lijkt allemaal leuk maar een eigen zaak opbouwen is niet eenvoudig.
BananaMoon
Geplaatst: 23-10-10 21:43
Ik weet niet of ik dan op je site zou gaan kopen, hangt af van de kwaliteit enzo
Rosella83
Geplaatst: 24-10-10 13:03
het lijkt me ideaal ben soms toch liever lui dan moe en wat is dan makkelijker dan shoppen via het internet. ik doe dit bijv altijd bij H&M vind de winkels vaak zo rommelig en druk dat je niet op je gemakt kan neuzen.