Middendraf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-10 13:59

Of het een fout is weet ik niet ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Bij mijn andere paard heb ik altijd een 7 of een 8

melissaxx94: Dankje, ik ben bij dit paard allang blij dat ze zuiver is want ze was haar hele leven kreupel. En mijn zus haar paard verruimt juist ontzettend goed dus daar snap ik het commentaar niet van :n

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-10 14:42

Daisies schreef:
Of het een fout is weet ik niet ik heb dit nog nooit mee gemaakt. Bij mijn andere paard heb ik altijd een 7 of een 8

melissaxx94: Dankje, ik ben bij dit paard allang blij dat ze zuiver is want ze was haar hele leven kreupel. En mijn zus haar paard verruimt juist ontzettend goed dus daar snap ik het commentaar niet van :n

okee!

Dan denk ik dat de jury bij jou zus niet goed heeft opgelet!

Wees voorzichtig met je paardje want kreupelheid is zo snel weer terug als je dr echt weer goed op niveau pakt! :j.

Blijven oefenen en van fouten leer je elke keer weer!

Daisies

Re: Middendraf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 16:52

Deze kreupelheid zie ik niet snel terugkomen hoor. Ze was vanaf haar geboorte kreupel, poepte liggend. Iedereen had haar al opgegeven en sinds ik haar beleerd heb is ze zuiver en heeft ze nooit meer een stap kreupel gelopen :D