Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

janouke schreef:jha ik heb ook 5 selecties, en alle 1 proef
maar dan heb ik nog een wedstrijd met 2 proeven
en tussen door nog wat wedstrijden. dus zech nog 10 wedstrijden dan zou het net wel of net niet uitkomen met de winstpunten
) Maar ik wil nog niet naar de M2. Daar vind ik hem nog te jong voor. Ik heb dan ook alleen de selectiewedstrijden opgegeven nog en een wedstrijd voor een troffee hier. Verder niet meer. Zou namelijk ook graag weer kampioen willen worden. Ik zou dus eigenlijk gewoon de niet belangrijke wedstrijden afmelden en thuis vaak die L2 proefjes rijden zodat je echt élke fout opnieuw kan doen zodat je van de winter gewoon kampioen wordt in de L2! 
janouke schreef:Met rijden thuis en op de les doe ik altijd hogere oefeninge de oefeningen zijn geen probleem denk ik. hij kan beter schouderbinnenwaarts dan wijken.
Maar ik rijd nog een paar wedstrijdjes in het L2 , omdat ik nog een paar jaar kan rijden met m'n pown....En ik nog wat dingen netter wil hebben 
Tenzij je nog 4 jaartjes kan rijden bij de pony's..(net als ik xD )Sowieso succes met je beslissing !
listiglistje schreef:Suus___ schreef:Ik zou over gaan!
Je hebt nog maar beperkt tijd omdat je al 17 bent toch?
Gewoon lekker kijken hoe hoog je kunt komen in die periode
TS rijdt bij de paarden.....dus leeftijd maakt niets uit mbt het wel/niet overgaan naar een hogere klasse
mensen willen zo graag te hard! M1 zitten er vele bekenden helemaal vast.. en ze stoppen er zelfs daarom mee omdat ze dat niet leuk vinden ..(met de wedstrijden bedoel ik dan)