(natuurlijk krijg je er geen problemen mee als minderjarige, alleen heeft het niks rechtsgeldigs) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lieke_ schreef:Bedankt voor de reacties allemaal, maar dit topic is ondertussen 6 jaar oud en ik ben gelukkig al een ruime tijd meerderjarig nu
Het paard heeft altijd op mijn naam gestaan (ik heb het nog steeds trouwens) ook als minderjarige en heb hier nooit problemen mee gehad. Niet bij de dierenarts niet op wedstrijd...
Rex_Rolfo schreef:lieke_ schreef:Bedankt voor de reacties allemaal, maar dit topic is ondertussen 6 jaar oud en ik ben gelukkig al een ruime tijd meerderjarig nu
Het paard heeft altijd op mijn naam gestaan (ik heb het nog steeds trouwens) ook als minderjarige en heb hier nooit problemen mee gehad. Niet bij de dierenarts niet op wedstrijd...
Het lijkt erop dat iemand de zoekfunctie heeft gebruikt voor topic-nummer-zoveel te starten. Best goed toch? Fijn dat je nergens een probleem hebt gehad, hopelijk geeft dat Horse_shop ook een beetje vertrouwen