Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
YSR1971 schreef:Conservatoir beslag kan via een verzoekschrift bij de Rechtbank, de procedure die daarop volgt is ook bij de Rechtbank, omdat het bedrag hoger is dan € 5.000m-. Je zult hiervoor een advocaat moeten inschakelen.
eilleen333 schreef:Waarom is het zo'n probleem als ze haar paard op een andere naam zet? Ik ken de situatie niet, maar als iemand mij nu mijn paard af zou pakken omdat ik geld schuldig was... Mijn brommer en laptop mag je hebben, maar met een levend dier vind ik dat wat anders.
Ookal schrijft ze de auto en het paard over, dan kan ze toch andere dingen van de hand doen om het geld bij elkaar te krijgen? Desnoods wordt haar bedrijf failliet verklaard, maar dat is dan toch haar verantwoordelijkheid?
felicity schreef:Prima dat jij dat vind. Maar mijn merrie gaat echt niet de deur uit. Als het echt zover komt dat ik zoveel schulden heb en dus ook niet meer mijn paard kan betalen. Dan heb ik nog liever ouders die de zorg van mijn paard op zich nemen.
Leuk is die weg nooit maar soms kun je niet anders.