xx_Irisje schreef:Het paard dat het beste gereden word...
Mee eens. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eridinges schreef:ikke20 schreef:ik denk zelf ook dat ieder goed gereden paard er welkan komen maar denk persoonlijk dat je met een mooie dress gefokte kwpner er eerder bent dan met een tinker/maflinger/fries
Er zij toch heel erg veel friezen, tinkers en haflingers in het Z...
en maflinger is wel erg kort door de bocht.. als de ruiter niet kan rijden kom je met een goed sportpaard nog nergens..

eridinges schreef:ikke20 schreef:ik denk zelf ook dat ieder goed gereden paard er welkan komen maar denk persoonlijk dat je met een mooie dress gefokte kwpner er eerder bent dan met een tinker/maflinger/fries
Er zij toch heel erg veel friezen, tinkers en haflingers in het Z...en maflinger is wel erg kort door de bocht.. als de ruiter niet kan rijden kom je met een goed sportpaard nog nergens..
paard van een vriendin van mij loopt Z1 met de punten voor het Z2. Ik zou dat paard nog geen B proef door kunnen sturen en dat heeft niks met mijn rijkunsten of de capaciteiten van het paard te maken maar puur dat wij geen combinatie zijn. Ze doet het niet voor mij
Ze doet het maar voor 1 en dat is voor haar..Je doet het samen, niet het paard of de ruiter maar samen! Als het niet klikt, klikt het niet en kom je er niet samen
Niet in de proef en niet in de springring. ikke20 schreef:ik denk zelf ook dat ieder goed gereden paard er welkan komen maar denk persoonlijk dat je met een mooie dress gefokte kwpner er eerder bent dan met een tinker/maflinger/fries
[/quote]
ikke20 schreef:Er zij toch heel erg veel friezen, tinkers en haflingers in het Z...
en maflinger is wel erg kort door de bocht.. als de ruiter niet kan rijden kom je met een goed sportpaard nog nergens..
ikke20 schreef:ik denk zelf ook dat ieder goed gereden paard er welkan komen maar denk persoonlijk dat je met een mooie dress gefokte kwpner er eerder bent dan met een tinker/maflinger/fries