Als je haar eindelijk hebt, is ze echt nog niet moe hoor!! Je kan dan nog gerust rijden:-)
Tessaaaaaa
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-10 21:13
Johanna59 schreef:
Als je haar eindelijk hebt, is ze echt nog niet moe hoor!! Je kan dan nog gerust rijden:-)
Haha echt wel, ze was eens helemaal bezweten en helemaal buiten adem ;d
Poiuytrewq
Geplaatst: 07-10-10 00:07
Mijn paard rent niet meer weg.
Ze heeft wel eens een paar keer weggerent, reden weet ik nog steeds niet. Als ze weg liep van me, ging ik gewoon met het uiteinde van mn touw zwaaien en mn paard juist wegjagen. Ja daag, wil je lopen, dan ga je maar, ik wacht wel. Als ze ergens stilstaat joeg ik haar weg op de plek waar zij stond en ging ik daar staan. Later als ik gewoon langs haar liep liep ze gewoon achter me aan, of als ik weer omgetoverd was naar 'lief' stond ze een beetje af te wachten of ik weer wat zou doen maar liet ze zich zo vangen. Tenminste, ik wacht altijd op enkele meters (2a3) afstand om te kijken hoe ze op me reageerd, of ze mee wilt. Ze kwam toen (en komt ) altijd bij me snuffelen/gedag zeggen en liet ze zich het halster om doen.
En draaide ze daarna wéér om... Nja, ik neem haar spelletje wel over hoor , dan gingen we weer.
Ik vind het nogal respectloos om van me weg te draaien. Ookal kom ik maar voor een aai of een poetsbeurtje.